UAB „Lemona“ marketingo vadovės Agnės Zebitytės teigimu, sprendimą dirbti su skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“ lėmė keli kriterijai: „Visų pirma, ieškojome proaktyvių ilgalaikių partnerių, kurie nebijotų „LEMONA electronics“ segmento specifikos ir turėtų darbo patirties tarptautinėje arenoje. Prekiaudami elektronikos detalėmis, darbe remdamiesi inovacijomis ir komandiškumu, siekėme panašių vertybinių savybių turinčių partnerių. Nors svarstėme ir kalbinome ne vieną potencialų partnerį – „Whatabout agency“ pasiūlymai, nueita „extra mile“ pateikiant bendras rinkos įžvalgas bei įsigilinimas į rinkos specifiką lėmė mūsų bendradarbiavimo pradžią.“
„Partnerystė su šiuo prekių ženklu – puikus vieningo komandos darbo įvertinimas. Džiugu, kad teikdami pasiūlymą pažvelgėme į rinką plačiai, atliepdami besikeičiančius turinio vartojimo įpročius. Tikiu, kad komunikacijos pokyčiai prisidės prie didesnio „Lemonos“ bendruomenės įsitraukimo. Tiek aš, tiek komanda nekantriai laukiame pirmųjų rezultatų ir džiaugiamės sklandžiu darbų startu“, – naują projektą komentuoja „Whatabout agency“ vadovas Mantvydas Leknickas.
Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“ teikia mokamos reklamos, SEO, prekės ženklo kūrimo, komunikacijos socialiniuose tinkluose, kūrybinių sprendimų paslaugas. Daugiau nei 130 projektų valdančios agentūros portfelį sudaro B2B internetinių žaidimų bendrovė „Evolution Lithuania“, kompiuterinių žaidimų prekybos startuolis „Eneba“, mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“, prekių ženklo „Antėja laboratorija“ valdytoja UAB Diagnostikos laboratorija, draudimo bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“, transporto logistikos įmonė „Vlantana“, gaiviųjų gėrimų prekių ženklų „RC kola“ bei „Žalia giria“ valdytoja UAB „Gelsva“ ir kiti partneriai. 2022 m. prekių ženklas „Whatabout agency“ viršijo 8.2 mln. Eur apyvartą.