Kiekvienais metais „Lidl“ Kalėdų kampanija stiprina savo, kaip pagrindinio partnerio magiškam šventiniam sezonui, pozicijas, siūlydamas platų produktų asortimentą ir švęsdamas dalijimosi dvasią.

O kas, jei visi mūsų norai išsipildytų? Ko panorėtume? Šių metų šventinėje kampanijoje „Lidl“ kviečia susimąstyti ir atsakyti į šiuos klausimus. Kalėdiniame vaizdo klipe rodoma šeima, kuri per Kalėdų vakarienę patiria tikrąjį norų išsipildymo stebuklą. Nors kiekvienas išpildo savo svajones ir džiaugiasi švente, pagrindinė veikėja – mažoji mergaitė – išpildo ypatingą, nesavanaudišką norą, kuriame ir atsiskleidžia tikroji Kalėdų dvasia. Kartu su BBDO ir BWGTBILD, britų ir australų režisierius Tomas Hooperis būtent šią žinutę ir atskleidė įkvepiančiame „Lidl“ klipe.

„Lidl“ Kalėdų pasaulyje – visi norai išsipildo

Laikas su šeima, bendra vakarienė ir žaidimai, geri darbai kitiems – Kalėdų laikotarpis kupinas ypatingos magijos. Šių metų kampanija su šūkiu „Kai norai pildosi“ ir naujuoju „Lidl“ kalėdiniu klipu pabrėžia dalijimosi ir brangaus laiko su artimaisiais svarbą. 

Šių metų šventinėje kampanijoje „Lidl“ ne tik pristato savo produktus, bet ir žengia dar vieną žingsnį į priekį ir parodo, kad net ir maži geri darbai gali virsti dideliais. Juk būtent dalijimosi stebuklas leidžia norams išsipildyti.

„Lidl“ visada stengiasi, kad visi galėtų džiaugtis šventėmis už prieinamą kainą ir kviečia dalintis Kalėdų džiaugsmu su kitais. „Lidl“ parduotuvėse visoje Europoje bus organizuojamos maisto aukojimo iniciatyvos, kurios leis tiek „Lidl“, tiek jo klientams prisidėti, kad kiekvienas, nepaisant gyvenimo aplinkybių, galėtų patirti tikrąją Kalėdų magiją.