„Kad šventės nevirstų maratonu, mes paruošėme viską, kad galėtumėte tiesiog būti, o ne bėgti”, – skelbia pagrindinė reklaminio klipo žinutė. Joje rodomi personažai, skubantys prie kalėdinio stalo ir galiausiai nebeturintys jėgų pačiai šventei.
„Visi puikiai suprantame, kad prieššventinis laikotarpis gali kelti stresą – kaip suspėti ne tik supirkti dovanas, bet ir paruošti šventinį stalą? Suprasdami tai, šiemet nusprendėme savo pirkėjams siųsti paprastą, bet svarbią žinutę – Kalėdų maratonui galima ruoštis iš anksto, be streso ir planuojant savo laiką bei pirkinius. Taip pat kviečiame jau dabar treniruotis šventėms ir nelaukiant gruodžio gaminti, ragauti, testuoti šventinius patiekalus, o „Lidl“ padės pasiruošti šiam maratonui pasiūlydami jau paruoštus aukštos kokybės patiekalus bei siūlydama platų dovanų asortimentą“, – pasakojo „Lidl“ Lietuva Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.
Naujasis „Lidl“ kalėdinis reklaminis klipas yra visos šventinės komunikacinės kampanijos dalis. Lapkričio pradžioje kampaniją pradėjo šventinis kalėdinis prekybos tinklo katalogas, kurio pagrindiniais veidais šiemet tapo Donato ir Veronikos Montvydų šeima.
Šventinio reklaminio klipo idėjos autoriai – reklamos agentūra „Not perfect“, filmavo – „Dansu production“, režisierius Simas Lindešis.