„Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo vadovas Valdas Lopeta nusprendė imtis naujų profesinių iššūkių ir nuo gruodžio 18 dienos palieka banką, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Valdas Lopeta
81 straipsnių
Įsibėgėjo tūkstančius dalyvių ir žiūrovų įtraukianti bei sostinės ir Kauno gatves dainomis, šokiais ir muzika užliejanti Dainų šventė. Ilgametis Dainų šventės mecenatas – „Swedbank“ Lietuvoje atsakingai priima savo įsipareigojimus ir prie šimtmetį mininčio renginio prisideda ne tik parama, bet ir iš...
Finansų komunikacijos bei ryšių su visuomene specialistė Daiva Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos – nuo šiol ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės ryšiams su visuomene pareigas. Prieš tai D. Taučkėlaitė beveik septynerius metus ėjo „Nasdaq Vilnius“ marketingo ir komunikacijos...
Nuo gegužės keičiasi „Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas. Juo taps metų pradžioje prie banko komandos prisijungęs Naujienų ir komunikacijos projektų departamento vadovas Valdas Lopeta.
Komunikacija – ypač sudėtinga ir dinamiška sritis, sako buvęs „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta, kuris visai neseniai prisijungė prie „Swedbank“ komunikacijos komandos.
„Verslo požiūrio“ svečias – buvęs „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta, kuris visai neseniai prisijungė prie „Swedbank“ komunikacijos komandos.
Buvęs „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas V. Lopeta jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos, kur papildė komunikacijos ir tvarumo tarnybą. Jis užims naujai įsteigto Naujienų ir komunikacijos projektų departamento vadovo poziciją ir bus atsakingas už ba...
„Vienus sprendimus padiktuoja racionalūs, aiškūs argumentai. Kiti yra kaip iš filmo „Šokoladas“ – vieną naktį pradeda pūsti stiprus šiaurės vėjas ir tu tiesiog supranti, kad viskas. Metas judėti toliau“, – taip apie savo pasitraukimą iš „Lidl Lietuva“ asmeniniame „Facebook“ profilyje pranešė Valdas ...
Parduotuvėse esančias prekes įprastai galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas. Viena iš jų – žinomi prekės ženklai, kurie ne tik gamina savo produkciją, bet ir patys ją reklamuoja, rūpinasi jos logistika, platinimu. Bet egzistuoja ir privatūs prekės ženklai – tai tokia produkcija, kai pardu...
Net ir žinomi mados prekės ženklai į savo kolekcijas kartais įtraukia įvairius marškinėlius su prekės ženklais – čia dažnai puikuojasi įvairių vaisvandenių, alkoholinių gėrimų ar desertų logotipai. Tiesa, kartais ir patys prekės ženklai pagamina gerbėjams skirtą kolekciją, vadinamąjį merchą.
„Lidl“ rinkodaros vadovė: kaip reklaminė frazė tampa liaudies folkloru ir kodėl jie sau gali leisti juokauti drąsiau už kitus (1)
„Norėčiau atsijungti, paskaityti knygų, pavažinėti po vynines, pavalgyti gero maisto, pasideginti“, – artimiausios savaitės planus vardija Ispanijoje, kaimuke šalia Barselonos, besiilsinti „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė. Prieš akis – nauja pradžia: vasarą įmonės org...
Maistas – neatsiejama gyvenimo dalis, tad nieko keisto, kad ši tema atsiduria pačiuose įvairiausiuose kanaluose. Puikiai perkamos receptų knygos, populiarumo viršūnėse sukasi kulinariniai šou, įvairūs triukai ir patarimai internetinėse svetainėse. Augant socialinių tinklų įtakai, vis daugiau dėmesio...
Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ rudenį pasitinka su naujais kūrybos ir komunikacijos partneriais. Vasarą įmonės organizuotą kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra „New!“, o komunikacijos agentūros konkursą – dvi agentūros: ilgamečiai įmonės partneriai „co:agency“ ir pirmą kartą su „Lidl“ bend...
Prekybos tinklas „Lidl“ tęsia tradicijas ir primena, kad pirmąją šv. Velykų dieną, balandžio 17-ąją, visos „Lidl“ parduotuvės nedirbs. Sprendimą nedirbti per Velykas „Lidl“ įgyvendins jau penktus metus iš eilės, rašoma pranešime spaudai.
Nuo šeštadienio, vasario 5 d., Vyriausybės sprendimu, visoje šalyje stabdomas galimybių paso veikimas. Šis pasikeitimas palies ir prekybos sektorių bei apsipirkimo vietas, kuriose nuo šeštadienio galimybių pasas nebebus reikalaujamas, tačiau įvedamas pirkėjų srautų ribojimas, užtikrinant 15 kv. m pl...
2022-aisiais mažmeninės prekybos laukia nelengvi metai, sako ekonomistas Marius Dubnikovas. Šiemet konkurencija mažmeninėje prekyboje bus sudėtingesnė ir efektyvesnė, tačiau dėl to išloš vartotojai. Nepaisant to, didieji prekybos tinklai toliau planuoja plėsti savo parduotuvių tinklą ir investuoja m...
Jau kelias savaites visose „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse pirkėjai aptarnaujami su galimybių pasu arba jam prilygstančiu dokumentu. Šis sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) reikalavimą nedidelėse parduotuvėse riboti pirkėjų srautą iki 30 kv. m žmogui ar...
Lapkričio pradžioje pradėjęs intensyvią šventinio asortimento komunikaciją, prekybos tinklas „Lidl“ šiandien pristatė ir savo šių metų kalėdinę reklamą. Jos pagrindinė žinutė – kvietimas išvengti šventinio maratono ir pasiruošti šventėms iš anksto, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Lidl“ savo parduotuvėse visoje Lietuvoje iškabino skelbimus, raginančius grąžinti įsigytą kanapių turintį aliejų, kuriame buvo užfiksuotas padidintas tetrahidrokanabinolio (THC), tai yra psichoaktyvių medžiagų, randamų kanapėse, kiekis. Visgi, į žinutę vartotojai sureagavo priešingai – grąžinti ali...
„Lidl“ komunikacijos vadovui geniali idėja dėl galimybių paso kilo pietaujant su šeima: mažu pravers (628)
Turintys galimybių pasą telefone neretai susiduria su keblumais, kuomet jį reikia parodyti tikrinančiam asmeniui, pavyzdžiui, restorane. Į tokią situaciją pakliuvo ir „Lidl“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta, kuomet su šeima rugsėjo pirmąją pietavo restorane ir buvo paprašytas parodyti galimybių p...