„Lidl“ rinkodaros vadovė: kaip reklaminė frazė tampa liaudies folkloru ir kodėl jie sau gali leisti juokauti drąsiau už kitus
1„Norėčiau atsijungti, paskaityti knygų, pavažinėti po vynines, pavalgyti gero maisto, pasideginti“, – artimiausios savaitės planus vardija Ispanijoje, kaimuke šalia Barselonos, besiilsinti „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė. Prieš akis – nauja pradžia: vasarą įmonės organizuotą kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra „New!“, o komunikacijos agentūros konkursą – dvi agentūros: ilgamečiai įmonės partneriai „co:agency“ ir pirmą kartą su „Lidl“ bendradarbiavimą pradedanti „Bosanova“. Be to, K. Mažeikytė imsis vadovauti mokyklos „The Atomic Garden“ prekės ženklo vadovų kursui. „Vienas kolega man yra pasakęs: „Kai sueina 40 metų, jau gali dalintis patirtimi ir išmintimi.“ Aš tuo ir vadovaujuosi“, – sako K. Mažeikytė, o pastebėjimą, kad trejus metus dar pasibrangino, palydi skaniu juoku.