2022.01.13 17:42
Lietuvių startuolis sausakimšoje rinkoje rado landų prasibrauti į pasaulinių lyderių Olimpą
1M360
FOTO:
„Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas vadovauja 55 žmonių komandai ir savo įmonės, teikiančios VPN paslaugas, produktams marketingo sprendimų ieško Šiaurės Amerikoje, Vakarų Europoje ir išsivysčiusiose Azijos šalyse. Globalūs, adaptuoti ir unifikuoti know-how neveikia – kiekvienos rinkos vartotojas susiduria su skirtingomis problemomis, todėl ir priėjimas prie jo turi būti unikalus. Konkurencinėje kovoje tenka laužyti taisykles: tradicinius marketingo įrankius naudoti ne pagal paskirtį arba išrasti naujų kelių patekti į tarptautinės žiniasklaidos radarą. Gudrus marketingas ir agresyvi kainodara startuolį iš Lietuvos iškėlė į pasaulio TOP trejetą.