Bendrovės klipas pretendavo į vieną reikšmingiausių ADC apdovanojimų kategorijų. Lietuvių kūriniai itin retai patenka į nominantų sąrašus, o dar rečiau laimi prestižinį ADC kubą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Telia“ reklama „Kaimynai“, vaizduojanti du greta gyvenančius senjorus ir kone kiekvienam pažįstamus santykius bei bendrystėje gimstantį grožį, ekranus pasiekė pasaulį siaubiant pandemijai, kuomet žmonėms ypač reikėjo artumo bei šilumos. Platformoje „Youtube“ ji jau peržiūrėta daugiau nei 2 mln. kartų.
„Telia“ rinkodaros vadovė Vaida Jurkonienė džiaugiasi ne tik šios reklamos įvertinimu, bet ir komandos, sukūrusios reklamą, darbu.
„Žmonės iš reklamų tikisi pramogos, todėl imdamasis darbo, galinčio stipriai paveikti žiūrovą, turi būti visiškai užtikrintas tuo, ką darai ir kokį rezultatą pasieksi. Matydama degančias savo komandos narių akis žinojau, kad verta įgyvendinti šią idėją. Tikiu jais ir mačiau, kaip sunkiai jie dirbo, jog sukurtų būtent tai, ką įsivaizdavo. Reklamos meną išmanantys žmonės šį darbą palygino su klasika tapusiomis jautriomis „John Lewis“ Kalėdų reklamomis. Mūsų komandai tai buvo neapsakomas įvertinimas“, – sako V. Jurkonienė.
Nors laimėtojai bus apdovanojami tik gegužės 18 d. iškilmingoje ceremonijoje Niujorke, V. Jurkonienė patekimą į nominantų sąrašą jau vertina kaip laimėjimą.
„Labai didžiuojamės, kad patekome į šio pasaulinio lygio konkurso finalą. Lietuvos kūrėjų rankomis sukurto darbo patekimas į tokį renginį yra didžiulis pasiekimas“, – neabejoja „Telia“ rinkodaros vadovė.
Reklamos kūrėjams vadovavo agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius. Klipą įgyvendino reklamos gamybos kompanija „Some Films“ kartu su garsiu vokiečių režisieriumi Axeliu Laubscheriu, pelniusiu ne vieną tarptautinį apdovanojimą, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. Reklamą filmavo operatorius Fredrikas Bäckaras, prisidėjęs prie tokių garsių filmų kaip „Mergina su drakono tatuiruote“, „Pagrobti poną Heinekeną“, o taip pat ir reklamų apdovanotų aukščiausiais įvertinimais.
„Some Films“ vykdančioji prodiuserė Ieva Javaitytė sako, kad įvertinimas už režisūrą yra vienas svarbiausių įvertinimų apskritai.
„Kas dirba reklamos kūrybos ar gamybos srityje, žino, kad įvertinimas už geriausią režisūrą festivaliuose paprastai reiškia įvertinimą už puikų bendrą rezultatą. Jei klipo idėja ar scenarijus yra prasti, jei klipas nufilmuotas nekokybiškai, jei nepavyko dailininko darbas ar parinkti prasti aktoriai, už geriausią režisūrą įvertintas nebūsi. Todėl labai džiaugiamės ne tik bendradarbiavimu su A. Laubscheriu, išties puikiu režisieriumi, tačiau ir visa likusia komanda dirbusia su tikrai daug sudėtingų, bet žiūrovui nematomų užduočių. Taip ir turi būti – ekrane turi likti tik puikiai papasakota jaudinanti istorija“, – teigia I. Javaitytė.
Prestižiniai ADC apdovanojimai šiemet vyksta 101-ąjį kartą. Šioje ikoniškoje dizaino ir reklamos šventėje pagerbiami geriausi pasaulio kūrybiniai talentai ir novatoriški darbai įvairiose srityse – nuo grafinio dizaino iki iliustracijos, nuo leidybos iki pakavimo, nuo reklamos iki fotografijos. Šie apdovanojimai – seniausi pasaulyje ir vyksta kasmet. Geriausius dalyvius atrenka kompetentinga žiuri ir apdovanoja kasmetinėje ceremonijoje.