„Ši stipendija – unikali galimybė ne tik įgyti darbo rinkoje itin vertinamų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, bet ir sertifikuotis tarptautiniu mastu. Stipendija atveria duris tiems, kurie šiuo metu dalyvauti kursuose savo lėšomis negalėtų, tačiau jaučia stiprų poreikį ir motyvaciją tobulėti marketinge. Ji taip pat gali būti vertinga svajojantiems įkurti naują ar plėtoti jau esamą verslą, tačiau stokojantiems žinių apie skaitmeninį marketingą ir jo galimybes“, – pastebi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Technologijų klestėjimo amžiuje komunikacija skaitmeniniuose kanaluose tampa vienu pagrindinių prekės ženklų sėkmės įrankiu, pasiekiančiu plačiausias auditorijas. Todėl organizacijos vis daugiau dėmesio skiria skaitmeninio marketingo strategijoms, o smulkių verslų savininkai jau nuo pat veiklos pradžios siekia tikslingai pozicionuoti prekės ženklą skaitmeninėje erdvėje.
„Didėjantį poreikį suprasti, kaip valdyti skaitmeninius kanalus, pastebime iš turinčių nuosavas veiklas ar projektus. Todėl LiMA DIGITAL kursų temos apima ne tik skaitmeninių įrankių naudojimą, bet ir skaitmeninio marketingo strategijų bei projektų valdymą. Tai suteikia dalyviams platų vaizdą ir įgūdžius sujungti marketingo bei organizacijos tikslus“, – teigia LiMA tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė Lina Vaikšnorienė.
Vertinant kandidatų paraiškas, bus atsižvelgiama į jau turimas žinias, patirtį dirbant su skaitmeninėmis platformomis, motyvaciją mokytis ir toliau siekti karjeros skaitmeniniame marketinge.
„Siekiame sudaryti sąlygas kelti marketingo kompetencijas visos šalies mastu, todėl skatiname nuotolinį hibridinį mokymosi formatą ir tikimės sulaukti paraiškų iš visos Lietuvos“, – kandidatuoti kviečia Lina Vaikšnorienė.
Kandidatavimo paraišką stipendijai gauti galima pateikti iki 2024 m. sausio 12 d. imtinai.
Užpildyti paraišką galima čia.
Kompetencijomis ir mokymosi rezultatais grįsta programa
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa (EQF 5 lygmens) – 5 mėn. kursai, skirti marketingo specialistams, projektų, skyrių ar įmonių vadovams, siekiantiems sisteminių žinių apie skaitmeninio marketingo kampanijų planavimą bei taktinį įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus.
Juose mokomasi taikyti skaitmeninio marketingo piltuvėlio konceptą, susieti skirtingus skaitmeninius ir dirbtinio intelekto įrankius marketingo tikslams siekti, atlikti duomenų ir vartotojų elgsenos analizę, nustatyti kampanijos ar kanalo tikslus ir KPI.
Kursai sudaryti iš teorinio ir praktinio modulių, jų metu dalyviai individualiai rengia skaitmeninį taktinį planą savo įmonei ar prekės ženklui. Dėstytojai – rinkos pripažįstami, kompetentingi marketingo ekspertai ir praktikai. Jie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.
Programa yra paremta tarptautiniais Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintais, Europos Komisijos klasifikacijoje (ESCO) nurodytais marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartais bei Europos kvalifikacijų sandaros lygmenimis.
Sėkmingai teorinį ir praktinį egzaminus išlaikiusiems dalyviams suteikiamas profesinis LiMA sertifikatas ir tarptautinis EMC sertifikatas.
LiMA DIGITAL programos turinio aktualumą patvirtina „Httpool by Aleph“, „NFQ Technologies“, „Civitta“, „BPN Intense“, „Master Class Lietuva“, „Mediapark Lietuva“, „Kesko Senukai“ ir kitos.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa startuoja 2024 m. vasario 2 d. Plačiau apie kursus čia.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienija daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekia stiprinti marketingo profesiją šalyje.