„Artėjant Juodojo penktadienio, Kibernetinio pirmadienio, Vienišių dienos išpardavimams ir Kalėdinei prekybai, įmonės ieško būdų, kaip išsiskirti komunikacijos gausoje ir pritraukti daugiau pirkėjų. Išpardavimų kampanijų sėkmė priklauso nuo tinkamos strategijos, turimų duomenų analizės ir efektyvaus įmonės resursų panaudojimo, tad konferencijoje ekspertai atskleis, kaip tai padaryti dar veiksmingiau šiandien“, – kviečia LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferencijoje – praktikų patarimai
Konferencijos metu net 14 pranešėjų – marketingo ir verslo profesionalų – dalinsis savo įžvalgomis ir patarimais, kaip kurti ir įgyvendinti veiksmingas strategijas, išnaudoti turimus duomenis sprendimų priėmimui ir optimizuoti biudžetus.
Konferenciją atidarys „NielsenIQ“ e-komercijos ekspertė, analitikos vadovė Baltijos šalyse Kaija Kurme-Jansone su pranešimu apie vartotojų elgsenos tendencijas, infliacijos ir ekonominių veiksnių įtaką vartotojų išlaidoms ir veiksmingų kainodaros strategijų kūrimą. „Lastmile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė pateiks pavyzdžių, kaip įžvalgiai analizuoti klientų veiksmus, kad būtų galima efektyviau planuoti rinkodaros kampanijas ir išvengti klaidų.
„Dažnai pastebime, kad vartotojas nėra nuoseklus ar logiškas. Pranešimo metu pasidalinsiu paradoksais iš rinkodaros ir vartotojų perspektyvos, nagrinėsiu pavyzdžius ir pakviesiu ieškoti kelių, ką galima daryti iš rinkodaros pozicijos“, – pristato „Media House“ verslo vystymo vadovas Artūras Olšauskas.
E-komercijos ekspertė, Metų CMO’23, LiMA valdybos narė Giedrė Vilkė, SMP ir „Market3rs S.R.L.“ marketingo direktorė Jurgita Balčiūnienė, SMP, diskutuos apie klientų lojalumo sąlygas šiandien, o Europos marketingo konfederacijos vykdantysis direktorius ir „Wingways“ vadovas Martin Huisman, RM pasidalins, kaip dirbtinis intelektas gali padėti padidinti klientų įsitraukimą.
„Kaip gerai suprantame reklamos poveikį? Ar teisingai tą poveikį matuojame? Ar trumpalaikiai sprendimai pasiteisina? Jeigu ROI geras, ar verta investuoti toliau? Kaip efektyviausiai susiplanuoti marketingo komunikaciją?“ – į klausimus pranešimo metu atsakymų ieškos „iProspect“ verslo vystymo vadovas Mantas Bieliauskas.
Apie tai, kokios yra esminės teisinės nuolaidų ir akcijų komunikavimo taisyklės bei kokios yra taikomos išimtys išpardavimams, atsakys „TGS Baltic“ partnerė, Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narė Indrė Barauskienė. O „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros padalinio vadovas ir LiMA valdybos narys Matas Pocius, SMP apžvelgs, kokios komunikacijos taktikos yra naudojamos pardavimų skatinimui ir ko galima pasimokyti iš el. parduotuvių karščiausiame metų ketvirtyje.
„The Critical“ tyrimų vadovas Eugenijus Kaminskis aptars, kaip gilumiai duomenys gali padėti pritraukti daugiau klientų, optimizuoti veiklą bei didinti pelną, o pavyzdžiais, kaip pokalbių robotai sprendžia klientų aptarnavimo iššūkius ir gerina vartotojo patirtį, pasidalins „NFQ Technologies“ inžinerijos vadovas Linas Linartas.
„Influenceriai.lt“ vykdančioji direktorė ir partnerė Aistė Stalmokaitė atsakys į klausimą, ar įmanoma išparduoti sandėlį su nuomonės formuotojo reklama, o „Aleph Lithuania“ klientų partnerės Miglės Vildžiūnaitės pranešimas apie ir kaip prekės ženklams maksimaliai išnaudoti „TikTok“ platformos potencialą pardavimų skatinimui. Kaip nepasiklysti metiniame marketingo biudžeto planavimo labirinte, rekomenduos marketingo konsultantė Laura Domarkė, SMP.
Konferencija „LiMA DAY’24: metiniai (iš)pardavimai“ vyks spalio 23 dieną Šiaulių arenoje ir internetu.
Daugiau informacijos ir registracija: https://siauliai.limaday.lt/