Marketingas – vis svarbesnis

Pasak Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorės Alvydės Palaimaitės, besikeičiančioje aplinkoje marketingo departamentas įvairiose įmonėse vis dažniau užima strategiškai svarbią rolę organizacijos valdymui, vartotojų patirties gerinimui ir viso verslo augimui.

„Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekės ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Būtent tai lėmė šių metų konferencijos temą“, – teigia A. Palaimaitė.

Konferencijos turinys – siekiantiems verslo augimo

Visą dieną truksiančios konferencijos metu 15 pranešėjų dalinsis įžvalgomis apie efektyvų marketingą ir pardavimas ir sėkmingais verslo augimo pavyzdžiais.

Šiemet „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“ bus kalbama apie tai, kokios marketingo strategijos spartina verslo plėtrą, kokie marketingo veiksmai skatina pardavimus, kaip ieškoti naujų pardavimų kanalų ir kaip tvarus požiūris ir bendradarbiavimas gali užtikrinti ilgalaikius rezultatus.

Mintimis, patirtimi ir idėjomis dalysis „Interactio“ bendraįkūrėjas ir vadovas Henrikas Urbonas, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė, „Marketologai“ direktorius ir konsultantas dr. Donatas Jonikas, „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas Tadas Burgaila, integruotos komunikacijos agentūros „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė, „10 Tiltų“ įkūrėja Aušra Pacevičiūtė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė Indrė Razbadauskaitė-Venskė, „Primus“ partnerė advokatė Giedrė Dailidėnaitė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros skyriaus vadovė Dalia Gun, „Stand Up“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Inesa Budginė, „NFQ.email“ komandos vadovas Matas Pocius, „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius, „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis ir „SuperYou“ verslo vystymo vadovė Gintarė Surgutanovienė.

Konferencijoje kiekvienais metais dalyvauja daugiau nei 300 marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistų ir vadovų, verslo sektoriaus atstovų ir kitų už verslo plėtrą atsakingų profesionalų.

Prioritetas saugumui

Po metų pertraukos konferencijos organizatoriai kvies verslo bendruomenę susitikti gyvai. Renginys vyks laikantis Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, LR Vyriausybės nurodymų ir rekomendacijų. Renginyje dalyvauti gyvai bus galima tik turint birželio 17 d. galiojantį galimybių pasą.

Konferencija taip pat bus transliuojama internetu. LiMA nariams dalyvavimas internetu – nemokamas.