Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau vienuoliktą kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’25“. Nuo šiandien iki kovo 13 d. marketingo vadovai yra kviečiami pildyti paraiškas ir dalyvauti rinkimuose. Metų marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio ...
Lineta Ramonienė
25 straipsnių
Ištyrę, kokią informaciją apie mus randa užsienyje, perspėja: jei norime, kad prireikus kitos šalys mus gintų, turime rūpintis, kas ten kalbama (2)
Nors ir kaip džiaugiamės užsienyje pasirodančiomis žinutėmis apie mūsų startuolius, sporto, mokslo ar kultūros pasiekimus, tiesa ta, kad jie – tik lašas informacijos jūroje. Duomenų bendrovė „Repsense“, dirbtinio intelekto pagalba išanalizavusi tūkstančius straipsnių ir paieškų internete rezultatų, ...
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto tyrėjai išsiaiškino, kas paskatintų mūsų šalies gyventojus pirkti ir važinėti elektromobiliais. Susirūpinimas aplinkosauga atsidūrė antroje vietoje pagal svarbą. Sprendimą, ar pirkti tokią transporto priemonę, nulemia ir valstybės parama, skelbiama pranešime ži...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
Prieš keletą metų JAV atliktas tyrimas atskleidė, kad elektroninės cigaretės yra labiausiai paplitęs tabako gaminys tarp šios šalies vyresnio amžiaus moksleivių. Panaši situacija, tikėtina, yra ir Lietuvoje, kur elektroninės cigaretės vis dar yra prieinamos paaugliams, nors pagal įstatymą tai draudž...
Tyrimai rodo, kad 48 proc. rinkodaros vadovų neturi marketingo strategijos. Pusė, kurie ją turi, nebūtinai gali ja pasigirti, nes strategijos būna dviejų rūšių – geros ir blogos. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „CRC Projects“ vadovaujanti partnerė, dr. Lineta Ramonienė pažymi, kad ge...
Jau šį penktadienį, gegužės 27 d., penktą kartą vyks vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘22“. Vilniuje vyksianti konferencija skirta kelti marketingo vadovų kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti marketingo vadovų svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Tradiciškai ...
Tas pats prekės ženklas, bet skirtinga komunikacija, influencerių veidai ir net kainodara fizinei ir internetinei prekybai – konkuravimas su pačiu savimi ar pardavimus auginanti sinergija?
Moksliškai yra išties gana lengva atskirti reklaminį ir informacinį turinį. Kai kalbame apie šias dvi sąvokas – svarbus yra balansas ir ribos. Tačiau šiuo metu Lietuvoje galiojančiame Alkoholio kontrolės įstatyme sąvokos yra supintos ir bet kokia informacija gali būti traktuojama kaip reklama. Nėra ...
Europos Sąjunga kelia ambicingą tikslą – iki 2035 m. atsisakyti vidaus degimo variklius turinčių automobilių. Visų žvilgsniai nukreipti į Norvegiją – pirmąją Europos šalį, kurioje naujų elektromobilių pardavimas aplenkė benzininių, dyzelinių ir hibridinių automobilių pardavimus.
Norvegija, panaikinusi muito ir kelių mokesčius bei suteikusi nemokamą parkavimą elektromobiliams miestuose, tapo pirmąja pasaulyje šalimi, kur elektromobilių pardavimai viršijo įprastų automobilių pardavimus. Mokestinė politika gali sumažinti įvairių mažesnę žalą darančių prekių ar prekių grupių, a...
Norvegija, panaikinusi muito ir kelių mokesčius bei suteikusi nemokamą parkavimą elektromobiliams miestuose, tapo pirmąja pasaulyje šalimi, kur elektromobilių pardavimai viršijo įprastų automobilių pardavimus. Mokestinė politika gali sumažinti įvairių mažesnę žalą darančių prekių ar prekių grupių, a...
Jau kurį laiką gyvename tai sustiprėjančioje, tai šiek tiek atslūgstančioje pasaulinėje krizėje, kurią sukėlė COVID-19 pandemija. Tokia būsena sukelia įdomių pokyčių mūsų galvose ir elgsenoje – pradedame labiau mylėti savo šalį ir didžiuotis nacionaliniu identitetu.
Jau šį ketvirtadienį, birželio 17 dieną, Klaipėdos „Kultūros fabrike“ ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui, skelbiama pranešime žini...
Septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Nominantus į „LiMA Metų CMO’21“ titulą paskelbė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis „Verslo žinių“ organizuo...
Lineta Ramonienė. Komunikacija atostogų metu nesustoja: ką automatine žinute pasakyti draugams ir klientams? (2)
Pašto dėžutė suskambėjo ir gavau elektroninį laišką iš užsienio partnerio: „Labas! Ačiū už žinutę. Kol tu intensyviai dirbi prie savo darbo stalo, aš sunkiai kopiu į aukščiausią pasaulio kalną. Noriu išbandyti save, pasikrauti energijos ir grįžti į darbus lyg gimęs iš naujo. Parašyk man, kai grįšiu....
Lineta Ramonienė. Komunikacija atostogų metu nesustoja: ką automatine žinute pasakyti draugams ir klientams? (2)
Pašto dėžutė suskambėjo ir gavau elektroninį laišką iš užsienio partnerio: „Labas! Ačiū už žinutę. Kol tu intensyviai dirbi prie savo darbo stalo, aš sunkiai kopiu į aukščiausią pasaulio kalną. Noriu išbandyti save, pasikrauti energijos ir grįžti į darbus lyg gimęs iš naujo. Parašyk man, kai grįšiu....
Per pastarąsias šešias karantino savaites žmonių nuotaikų ir emocijų svyravimus galima būtų prilyginti amerikietiškųjų kalnelių netikėtiems, staigiems posūkiams. Tad nenuostabu, kad tai turėjo labai didelę įtaką ir vartotojų sprendimų priėmimui krizės metu. Kaip pasikeitė vartotojų elgsena prasidėju...
Lineta Ramonienė. Nesigėdykite iššūkių – savo istorija pasidalijęs smulkusis verslas išloš labiausiai (1)
Šiuo metu neapibrėžtumą jaučia visi. Vieni jį priima kaip iššūkį ir juda į priekį dar didesniu greičiu. Kiti laukia, stebi aplinką ir ruošiasi sprendimus priimti ateityje – kuomet situacija taps aiškesnė. Statistiniai duomenys rodo, kad per 90 proc. Lietuvos verslo – smulkusis. Analizuojant dabartin...
Praktika rodo, kad tik 10 procentų reklamos paveikia vartotoją ir jį paskatina priimti sprendimą pirkti, o dėl milžiniškos konkurencijos daugiau nei pusė prekių ženklų baigia gyvuoti praėjus nedaug laiko nuo jų atsiradimo. Pasak ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorės doc. dr. Li...