„Šiais metais konferenciją dedikuojame (ne)komforto temai. Siekdami padėti marketingistams, kurie nuolat dirba dideliame neapibrėžtume, prisijaukinti diskomfortą, pasidalinti (ne)sėkmės pavyzdžiais ir įkvėpti drąsesniems sprendimams. Taigi šiemet kviečiame ne tik plėsti savo komforto zonos ribas, bet ir pažvelgti, kas laukia, jas peržengus“, – skatina LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Ji priduria, kad per 13 metų konferencija „LiMA DAY Lietuva“ tapo Metų marketingo švente arba neoficialia marketingistų nedarbo diena ir kviečia marketingo komandas iš visos Lietuvos vienai dienai atsitraukti nuo kasdienių darbų bei pasisemti įkvėpimo.
Konferencija skirta marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.
Išskirtinis dėmesys verslui naudingoms įžvalgoms
Konferenciją atidarys LiMA valdybos pirmininkas, „BPN intense“ vadovas Linas Šiautkulis ir kvies pasvarstyti, kada marketingo sprendimus reikia priimti vadovaujantis nuojauta, o kada duomenimis. „Synthesis Consulting Group“ partneris strategas Andrius Grigorjevas kalbės apie organizacinę atmintį ir kada ji tampa konkurenciniu pranašumu arba pagrindiniu barjeru, trukdančiu organizacijoms judėti į priekį.
Apie reklamos agentūrų konkursus ir sėkmingą klientų ir agentūrų bendradarbiavimą kalbės
„Clinic 212“ agentūrų grupės strategė Toma Stasiukaitytė, o patarimais, kaip kurti ryšį tarp žmonių dalinsis „vidugiris.pro“ vadovas Mindaugas Vidugiris.
Pasauliniu mastu pripažinti sėkmės atvejai
Konferencijoje dalyviai plačiau išgirs apie išskirtines ir pasauliniu mastu įvertintas lietuvių kurtas reklamines kampanijas. Reklamos gamybos namų „Magic“ įkūrėjas ir prodiuseris Ramojus Petrauskas šiemet kartu su komanda sukūręs tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ pagrindiniu prizu įvertintą reklamą pasidalins, kaip atrodo reklamos kūrimo užkulisiai, o daugelyje festivalių apdovanotos kampanijos „Call Russia“ iniciatorius ir agentūros „Not Perfect“ steigėjas Paulius Senūta pasidalins kampanijos prasmės ir sėkmės receptu.
Į konferenciją specialiai atvykstantis svečias iš Suomijos „Hasans&Partners“ kūrybos vadovas Ossi Honkanen duos patarimų, kaip siūlant inovatyvius sprendimus sumažinti neapibrėžtumą ir nesėkmės tikimybę. „NJ World“ vadovė Simona Krasauskienė savo pranešime neslepdama nesėkmių ir išmoktų pamokų pasakos apie prekės ženklo „Kakė Makė“ kelią tampant tarptautiniu prekės ženklu ir siekiant „Netflix“, „Disney“ ir „Nickelodeon“ dėmesio.
Patarimai komunikacijai ir reklamai ateinantiems metams
KOG instituto vadovė dr. Eleonora Šeimienė pasakos apie vartotojų pokyčius krizinių situacijų laikotarpiu, o apie apie socialiniuose tinkluose kintančius vartotojų įpročius, lūkesčius ir formatus kalbės „Caption“ ir „Venudu“ vadovas Karolis Rimkus.
Apie tai, kokią įtaką emocijos turi reklamų efektyvumui atskleis skaitmeninės rinkodaros agentūros MRM/MCCANN Rumunijoje vykdančioji kūrybos direktorė Simona Suman, o apie tai, kodėl juokas reklamoje tapo nepageidaujamas ir kaip jį susigrąžinti, kvies diskutuoti LRT savireklamos skyriaus vadovas Mantas Velykis.
Ką dar verslui pasiūlys netolima ateitis ir kaip naviguoti nežinomybėje pasakos „Atticus Partners“ įkūrėjas Leon Cook ir „UNIT 370“ įkūrėjas Dominykas Milašius, o konferenciją uždarys „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura, kviesdamas išsikelti tikslus ir nuspręsti, kaip kitais metais plėsite komforto zoną.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA)
Konferenciją „LiMA DAY Lietuva’22: (ne)komforto zona“ organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei aštuoniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1300 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.
Daugiau informacijos apie konferenciją ir programą čia.