2022.05.18 10:49
Lojalius klientus norėjo lepinti poilsiu Turkijoje: paaiškėjo, kad tokia dovana tik suerzintų
M360
FOTO:
Agentūros „Marketingo valdymas“ marketingo bei komunikacijos vadovė Greta Besakirskytė nemėgsta klaidžioti rūke ir šaudyti pro šalį, todėl dažnai atlieka klientų apklausas ir tyrimus. Šis kelias ne kartą patvirtino: skambutis klientui ne tik padeda užgesinti gaisrus, bet ir atveria tyrimų užsakovų akis. Pasirodo, lojalius klientus kelionė į šiltuosius kraštus galėtų net atgrasyti, nes atskleistų, kaip smarkiai jų nepažįstate. Sudėliojus taškus ant i gimsta šūkiai, rinkodaros priemonių strategijos, naudingos verslų plėtrai, produktų įvedimui į rinką ir ne tik naujų klientų pritraukimui, bet ir senųjų išsaugojimui.