2021.11.12 10:32
Mantas Velykis pasidalino darbo ir gyvenimo agentūroje užkulisiais: saugiai pratūnoję prekės ženklai vėl ruošiasi spurtui
M360
FOTO:
35 metų kūrybininkas Mantas Velykis reklamos industrijoje sukasi daugiau nei dešimtmetį. Pakankamai, kad savo kišenėje turėtum ir reikšmingų darbų, ir svarių apdovanojimų, ir vieną kitą karčią piliulę. Jis su malonumu ragavo vadinamojo agentūros gyvenimo, bet visai neliūdi atradęs darbo ir laisvalaikio balansą. Su M360 M. Velykis susėdo pasikalbėti apie skyrybas su „Truth“, iššūkius „Clinic 212“, kodėl Lietuva nelaimės „Kanų liūtų“ video klipo, „John Lewis“ reklamos formulės gniaužtus, lietuviškų prekės ženklų staigmenas Kalėdoms, kraujospūdį keliančias paramos fondų ir labdaros organizacijų klišes, pagaliau, kasdienio darbo rutiną, kur nori to ar ne, visko nutinka.