„Šių metų idėja lyg dvejopa. Viena vertus, galvojome, kokia „Božolė” ypatybė? Jis labai laikinas, išeina kartą metuose, įdomus gal tik dvi dienas, o po to jį visi pamiršta. Panašiai kaip su greitu maistu: suvalgei, išėjai ir pamiršai, kad išvis valgei. Antra, galvojome, kad tai lyg suaugusiųjų džiaugsmas. Jei vaikai džiaugiasi savo specialiu rinkiniu greito maisto restoranuose, suaugusieji irgi gali gauti lyg džiaugsmo paketėlius”, – pasakoja „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Kasmetinis žaidimas su „Božolė“ pakuotėmis – agentūros tradicija. „Mes jomis niekur neprekiaujame, išleidžiame labai ribotą kiekį ir išdaliname savo klientams. Nors esame turėję pasiūlymų ir iš e-parduotuvių“, – sako M. Velykis.
Pernai agentūra perdarė net patį vyną ir gamino „Božolė“ cukraus vatą. Prieš tai metais ji buvo sukūrusi „Božolė“ burnos purškalus, taip pat buvo supilsčiusi vyną į dažų kibirus. „Dar viena „Božolė“ savybė – jis labai dažo dantis, todėl buvo pridėję ir paletę, ko kiek taurių kokia spalva nusidažys dantys“, – juokiasi M. Velykis.
Pasak jo, tokiai tradicijai agentūrą įkvėpė Prancūzijos vyndariai, kurie kasmet gamindami „Božolė“ vyną sugalvoja vis kažką naujo: prideda naujo skonio, sukuria kitą etiketę ir panašiai: taip pat ir jie nori laikytis to paties kūrybinio principo, kad ir į tuos pačius dalykus kas kartą galima pažiūrėti kitu kampu.