Suomijos hitas „Angry Birds“, kadaise laikytas vienu populiariausių mobiliųjų žaidimų Lietuvoje, dabar populiarumą užleidžia kitiems žaidimams. Vien šią vasarą Lietuvos gyventojai praleido 1133 dienas arba daugiau nei 3 metus žaisdami žaidimus „Circle K“ programėlėje.
Antrą vasarą iš eilės „Circle K“ pirkėjams siūlė galimybę kasdien laimėti įvairių nemokamų produktų arba gauti išskirtines nuolaidas. Tam bendrovės programėlėje kasdien buvo aktyvuotas žaidimas „Trink ir laimėk“.
„Šios vasaros statistika rodo, kad iš viso mūsų programėlėje sužaista beveik 10 mln. žaidimų, o žaidėjų skaičius viršijo 150 tūkst. Stebime, kad tokie žaidimai sulaukia vis daugiau klientų susidomėjimo ir kartu stiprina jų lojalumą. Žaidimai skatina pasikartojančius veiksmus ir nuolatinę sąveiką su prekės ženklu, kuri galiausiai sugeneruoja papildomus apsilankymus ir pirkimus“, – sako Rita Jacevičienė, „Circle K“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.
Remiantis statistiniais duomenimis, vidutiniškai kiekvienas naudotojas šią vasarą žaidimus žaidė daugiau nei 60 kartų. Iš viso laimėta beveik 1,5 mln. prizų.
„Nors žaidimai trumpi ir greiti, didelis žaidėjų ir žaidimų sesijų skaičius leido fiksuoti stulbinantį skaičių – 1132 dienos, 21 val. 54 min. buvo praleistos žaidžiant mobilųjį žaidimą „Circle K“ programėlėje“, – atskleidžia R. Jacevičienė.
Mobilusis žaidimas taip pat buvo prieinamas Latvijoje ir Estijoje, kur jis sulaukė didelio populiarumo. Iš viso žaidime dalyvavo daugiau nei pusė milijono Baltijos šalių žaidėjų: Estijoje į žaidimą įsitraukė daugiau nei 11 proc. gyventojų, Latvijoje – beveik 12 proc. visuomenės. Žaidėjai laimėjo daugiau nei 5 mln. prizų, o žaisdami praleido net 4772 dienas, šis laikas prilygsta 13 metų.
„Skaičiai atskleidžia, kad žaidimai išties padidina klientų įsitraukimą. Žaidybinimo elementai – taškų rinkimas, iššūkiai, pasiekimai ir apdovanojimai – sukuria dinamišką bei smagią patirtį su prekės ženklu. Klientai yra labiau motyvuoti sugrįžti ir žaisti, kai jiems pavyksta laimėti“, – sako Brigita Baublytė, „Circle K“ rinkodaros projektų vadovė Baltijos šalims.
„Circle K“ žaidimas „Trink ir laimėk“ programėlės naudotojams suteikė galimybę du kartus per dieną dalyvauti žaidime. Jeigu žaidimo metu ekrane atsirasdavo 3 vienodos ikonėlės – žaidėjas laimėdavo prizą – įvairius nemokamus gėrimus, produktus su nuolaida ir kt.
Iš viso – 10 tūkst. laimėjimų kasdien. Prizus buvo galima atsiimti per 3 dienas.