„Konkurencija Lietuvos telekomunikacijų rinkoje visada buvo aršesnė nei kitose šalyse, tad natūralu, kad ji yra dinamiška, o vartotojai – reiklesni ir mažiau atlaidūs. Tačiau pažiūrėjus į eterį atrodo, kad turime telekomunikacijų monopolį: rinkos žaidėjai lyginasi patys su savimi arba iš kišenės ištraukia diskutuotinus skaičius, kur lyginami obuoliai su kriaušėmis, o ir komunikuojama vertė klientui yra daugiau emocinė nei pragmatiška, pavyzdžiui, „šeima“, „draugiškumas“, „laisvė“ ar „lojalumas“. Ar tai vartotojui dirbant ir pramogaujant praverčia? Nemanau, todėl kalbėti ne aptakiomis frazėmis ir rinkodaros lozungais, bet objektyviais matavimais būtina – net Europos Sąjungos Teisingumo teismas yra nurodęs, kad lyginamoji objektyvi reklama yra naudinga vartotojams, nes taip jie gali pasirinkti realius jų poreikius atitinkančią paslaugą, o ir rinkos žaidėjai turi pretekstą pasitempti.
Man asmeniškai nusibodo toks reklamos eteris, noriu kalbėti drąsiai dalykus, kurie yra tiesa, todėl ir ši mūsų rudens reklaminė kampanija yra su mažiau kūrybos, bet daugiau objektyvių faktų. Juos sugalvojome ne mes – skirtingų tiekėjų fiksuoto namų interneto greičius pamatavo tarptautinė interneto greičio matavimo lyderė „Ookla“, o mes juos tiesiog grafiškai sudėliojame, nes įvairių tiekėjų klientai turi teisę sužinoti, kaip realybėje atrodo tikrasis jų interneto greitis“, – apie naujos reklamos siužeto atsiradimo priežastis pasakoja D. Filmanavičiūtė.
Pasak jos, dėl to reklamoje nėra žinutės esmę užgožiančių gamtos vaizdų ar muzikinių hitų – jau ne vienoje „Cgates“ reklamoje pasirodęs egzorcisto personažas vaizdo klipe pagal oficialius duomenis tiesiog lygina kas ketvirtį Lietuvoje 200 tūkst. vartotojų „SpeedTest“ įrankiu matuojamus ir „Ookla“ susisteminamus skirtingų tiekėjų fiksuoto namų interneto greičius. Šioje reklamoje naudojami 2024 m. I-II ketvirčio duomenys.
„Šiai kampanijai ruošėmės itin atsakingai, nes žinome, kaip rinka jautriai reaguoja į bet kokį pa(si)lyginimą, todėl jaučiuosi ramiai. Pagal objektyvią statistiką esame lyderiai ne vienerius metus – už tai esame gavę „Ookla“ apdovanojimą, kuris oficialiai patvirtino, jog Lietuvoje esame greičiausio namų interneto tiekėjai, be to, pirmaujame ne tik interneto greičio, bet ir jo stabilumo bei vaizdo patirties parametruose – ši informacija skelbiama viešai ir „Ookla“ svetainėje. Tai ne komunikacijai suformuota žinutė, bet ne vienerių metų darbo ir milžiniškų investicijų rezultatas, todėl, turėdami nenuginčijamus, objektyvius, šimtatūkstantinių vartotojų matavimus, drąsiai imamės atviros lyginamosios reklamos, kaip priešpriešos rinkoje nusistovėjusiai praktikai skelbti realybės neatitinkančias žinutes. Net neabejoju, kad mūsų konkurentams tai nepatiks“, – sako D. Filmanavičiūtė.
Reklaminės kampanijos kūrėjai: režisierius – Jonas Trukanas, operatorius – Audrius Budrys, kūrybos vadovas – Jonas Valatkevičius, aktorius – Eimantas Bareikis.
Kūrybos agentūra – „HAVAS Creative“, gamybos namai – „Nonsense.tv“