„Daug kuriozinių atvejų žinome apie tai, kad komunikacijos ir teisės specialistai dažnai turi priešingus požiūrius – vienas siekia netradicinių žingsnių ir kūrybiškumo, kitas – įstatymų laikymosi ir konkretumo; vienas sako „būk matomas, išsiskirk iš minios“, kitas ramina „neišsišok ir nieko nežadėk“, – juokiasi Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.
Būtent dėl šios priežasties, pasak jo, yra sveika daugelį komunikacijos temų nagrinėti pasitelkus ir antrą požiūrį – teisininkų, advokatų, viešųjų pirkimų specialistų. Iš to susidaro išsamus vaizdas ir naudingos žinios, kaip organizacijai elgtis ir komunikuoti skirtingose situacijose.
Pirmasis „PR IMPACT“ renginys rugsėjo 29 dieną skiriamas bylinėjimosi komunikacijai. Jo metu į klausimą „kaip teisingai komunikuoti bylinėjimosi atvejais“ bus atsakyta iš trijų požiūrio taškų: komunikatoriaus, advokato ir žiniasklaidos analitiko, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pranešimus skaitys, diskutuos ir realius bylinėjimosi komunikacijos atvejus iš Lietuvos žiniasklaidos analizuos A. Jonkus, MMSP advokatas Andrius Smaliukas ir žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ direktorė Jūratė Stankuvienė.
„Žiniasklaidos didieji duomenys šiandien mums leidžia matyti bylinėjimosi komunikacijos paveikslą žiniasklaidoje. Šie duomenys naudojami ir teismuose tiriant bylas: kokie veidai, vardai dominuoja, kaip vaikšto informacija, koks naujienų tonas, kaip ši komunikacija atrodo grafiškai ir pan. Todėl požiūris iš trijų pozicijų – komunikatoriaus, advokato ir žiniasklaidos analitiko – sukuria gana unikalų know-how“, – sako A. Jonkus.
Kiti šį sezoną numatomi „PR IMPACT“ renginiai iš komunikatoriaus ir teisininko pozicijų nagrinės krizių komunikacijos, eksporto komunikacijos, ryšių su visuomene paslaugų viešųjų pirkimų temas ir kt.
Kartą per mėnesį organizuojami „PR IMPACT“ susitikimai rengiami kartu su partneriu „Workland Lithuania“, laikantis visų su Covid-19 susijusių saugumo reikalavimų, ir orientuoti į įmonių ir organizacijų komunikacijos specialistus, agentūrų specialistus, teisininkus, įmonių vadovus bei su konkrečia tema susijusių sričių viduriniosios grandies vadovus.
Iki karantino RSVA jau pravedė 13 viešų renginių įvairiomis temomis: apie dialogu paremtą komunikaciją socialiniuose tinkluose, naują įmonių socialinės atsakomybės suvokimą, vidinę komunikaciją, įmonių reputacijos kūrimą, turinio rinkodaros ypatumus, krizę kaip galimybę ir kt.
Edukaciniai renginiai yra viena iš Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos veiklos krypčių.
Asociacija įkurta 2009 m., siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus, gerinti šio verslo aplinką šalyje. Asociacija vienija 8 agentūras, kurios teikia kokybiškas ryšių su visuomene ir konsultavimo paslaugas ir savo veikloje laikosi griežtų etikos normų: „Adverum“, „Agency 1323“, „Idea prima“, „Integrity PR“, „PR Service/Edelman Affiliate“, „Nova media“, „Headline“ ir „co:agency“.