„Pastaraisiais metais matome, kaip stipri darbdavio reputacija ne tik pritraukia talentus, bet ir padidina darbuotojų įsitraukimą bei išlaikymą, o tai tiesiogiai prisideda prie verslo sėkmės. 2023 m. atliktas darbdavių globalus tyrimas nurodo, kad net 78 proc. įmonių mano, jog darbdavio prekės ženklo vystymas yra strategiškai svarbi ir investicijų verta sritis. 2024 m. „DID Moons“ atliktas tyrimas parodė, kad tik 1 proc. kandidatų netikrina darbdavio reputacijos“, – sako Asta Mikalajūnienė.

Tai pirmoji knyga Lietuvoje, kuri ne tik analizuoja darbdavio identitetą, bet ir pateikia konkrečias gaires, kaip sukurti darbdavio strategiją, pritaikytą tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms. „Knygoje pateikėme aiškius žingsnius, kaip suprasti savo organizacijos išskirtinumą ir jį panaudojant kurti darbdavio identiteto strategiją. Knygoje gausu praktinių patarimų, idėjų ir jau pasiteisinusių sprendimų, kuriuos įgyvendinus, įmonės įgis konkurencinį pranašumą“, – priduria Giedrė Simanauskaitė.

„Organizacija, kurioje nori dirbti“

Į knygą įtrauktos daugiau nei 35 sėkmingų Lietuvos veikiančių įmonių, įskaitant „Venipak“, „Danske Bank“, „Hostinger“, „Invest Lithuania“ ir kitas, patirtys. „Mūsų tikslas – kad knyga būtų naudinga tiek darbdavio reputacijos, komunikacijos, personalo ir rinkodaros specialistams bei įmonių vadovams bei savininkams“, – teigia Giedrė Simanauskaitė. Be pagrindinių autorių, knygoje įžvalgomis dalijasi ir jų kolegės Justina Darulytė, Miglė Vanagė bei Vija Valentukonytė-Urbanavičienė, padėjusios giliai analizuoti darbdavio identiteto temą.

Knygos bendraautorės: Giedrė Simanauskaitė, Asta Mikalajūnienė, Miglė Vanagė, Vija Valentukonytė - Urbanavičienė, Justina Darulytė

Knygą jau perskaičiusi Vaida Paulauskienė, Wix.com personalo vadovė apie ją atsiliepė: „Ši knyga yra puikus šaltinis siekiant kurti ir stiprinti savo įmonės darbdavio įvaizdį. Skaitant tai buvo geras priminimas man, ką jau naudojam Wix, o ką dar būtų galima išbandyti. Kiekvienas skyrius pateikia praktiškus ir lengvai pritaikomus patarimus su pavyzdžiais, kuriuos galima panaudoti.“.

„Organizacija, kurioje nori dirbti“ yra tęsinys didelio pasisekimo sulaukusios knygos „Organizacija, kuri susikalba“, kurią „Partners in comms“ įkūrėjos išleido prieš trejus metus.