įvaizdis

304 straipsnių

įvaizdis – tam tikras paveikslas, kurį susikuriame ir pateikiame kitiems žmonėms ar visuomenei. Įvaizdis kuriamas pasditelkiant drabužių stilių, taip pat pranešimus žiniasklaidos priemonėse apie gyvenimo būdą, požiūrį į įvairius dalykus. Įvaizdis gali būti formuojamas sąmoningai ir gerai apgalvotas, tačiau taip pat tam tikras įvaizdis susiformuoja savaime, susidarant tam tikrą nuomonę.

Dabar gyvename laikotarpiu, kai bet kokio dydžio įmonei norint tvariai augti ir veikti, reikia atrasti, kokia komunikacija jai tinkamiausia bei sėkmingiausia. Rasa Petruškevičiūtė, IT įmonės „Cognizant“ komunikacijos direktorė, pranešime žiniasklaidai dalijasi receptais, kaip tai pasiekti.

Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...

Gintarė Urnikaitė

Sekmadienį oficialiai atidaryta šių metų „Eurovizija“. Turkio spalvos kilimu šalia Malmės arenos žengė visų šalių dalyviai, demonstravę vienas už kitą įspūdingesnius įvaizdžius. Atlikėjai pozavo fotografams ir bendravo su spaudos atstovais. Prieš vykdamas į atidarymo renginį, Lietuvos atstovas Silve...

Rubrika „Veidai“

Trečiadienio vakarą „Eurovizija.lt“ studijoje nufilmuota penktoji atrankos laida, kurioje pasirodė dar 8 dalyviai. Tarp jų buvo galima išvysti ir „Eurovizijos“ favoritais ne vienerius metus laikytus grupės „The Roop“ narius. Šįkart į sceną žengę atlikėjai nustebino išskirtiniu įvaizdžiu. Tiesa, įvai...

Alisa Miniotaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė

Ne kartą minėta ir kalbėta, kad viena tvirčiausių ir svarbiausių XXI a. valiutų – sėkmė. Pastiprinta socialinių tinklų pozicionavimo galimybėmis, auditorijos patiktukais, ji tapo kur kas lengviau nulipdoma ir konvertuojama. Išmaniuosiuose ekranuose pozicionuojame savo profesinę, asmeninę ir šeimynin...