Naujoji „Kito lygio vištienos“ reklamos kampanija žymi svarbų bendrovės pasiekimą. Vilniaus paukštynas pirmasis tarp Lietuvos vištienos augintojų ir gamintojų pelnė sertifikatą, suteikiantį teisę savo produkciją ženklinti Nacionalinės maisto kokybės (NKP) ženklu „Nacionalinė kokybė Lietuva“.
„Šiandieninės rinkos situacijoje daugelis gamintojų sprendžia iššūkius – kaip išlikti aktualiems ir paklausiems lentynoje, kaip išsiskirti. Todėl prieš daugiau nei metus su kolegomis sėdome ir pradėjome dėlioti veiksmų planą, kaip vartotojui pasiūlyti dar daugiau. Šiandien galime garsiai didžiuotis ženklu „Nacionalinė kokybė Lietuva“. Jis patvirtina, kad mūsų produktai pasižymi išskirtinėmis savybėmis, o jų kokybė pranoksta Europos Sąjungos teisės aktuose nustatytus reikalavimus“, – pasakoja Monika Romaškaitė, Vilniaus paukštyno prekių ženklų vadovė.
Skrendanti višta simbolizuoja kitą lygį
Anot Vilniaus paukštyno atstovės, naujasis ženklinimas nurodo daugybę Vilniaus paukštyno produkcijos išskirtinumų – tai ir padiktavo reklamos kampanijos toną.
„Ženklas „Nacionalinė kokybė Lietuva“ pažymi, kad produktai pagaminti iš mėsinių viščiukų, kuriuos auginant nenaudojami antibiotikai bei užtikrinami aukščiausi gyvūnų gerovės standartai. Šis ženklas taip pat nurodo, kad mūsų produktai yra natūralesnės sudėties, be pridėtinių dažiklių ir skonio stipriklių. Svarbiausia – jie yra 100 proc. lietuviški, o pirkėjams pateikiama tiksli kilmės nuoroda į konkretų Lietuvos regioną, kur užauginti paukščiai.
Turėdami visus šiuos išskirtinumus galvoje, kartu su kūrybine komanda priėjome prie išvados, kad tai – visai kito lygio vištiena. Ši frazė ir tapo pagrindiniu mūsų kampaniją apjungiančiu šūkiu“, – sako M. Romaškaitė.
Jos teigimu, kūrybinei komandai galvojant apie tai, kaip lyginant su įprastomis atrodytų kito lygio višta, visi bendrai sutarė, kad ji skristų.
„Visi nuo vaikystės puikiai žinome vieną faktą apie vištas – jos neskraido. Tai ir tapo didžiausiu įkvėpimu reklaminės žinutės išpildymui. Juk mūsų produkcija – visai kito lygio, ji atitinka pačius aukščiausius standartus, laužo nusistovėjusias taisykles ir kelia daugelio nuostabą. Tą patį darytų ir skraidanti višta“, – kūrybinę idėją komentuoja M. Romaškaitė.
Vaizdo klipe – sentimentali žinutė
Pasak Vilniaus paukštyno atstovės, pagrindinei žinutei iškomunikuoti pasirinktos skirtingos priemonės, tačiau būtent vaizdo klipas tapo svarbiausiu kampanijos elementu. Jį prodiusavo Andrius Velkys, o režisavo olandas Daniel Bruce, dirbęs kartu su stipriausiais pasaulyje prekės ženklais bei patirtį kaupęs ne tik Europoje, bet ir už Atlanto.
Kaip teigia M. Romaškaitė, Vilniaus paukštynui itin svarbus lietuviškumas, todėl ir klipe norėta parodyti mūsų šalies peizažą. Dėl šios priežasties klipas buvo filmuotas trijose lokacijose – ūkį primenančioje kaimo sodyboje, vieškeliuose tarp žaliųjų girių ir ant Gedimino pilies kalno.
„Vaizdo klipo pirma dalis sukuria paslaptį: matomi žmonės, kurie žvelgia aukštyn ir stebisi tuo, ką mato danguje. Vėliau išaiškėja, kad tai – susižavėjimą kelianti, kito lygio, skrendanti višta. Galiausiai, vaizdo klipas pasibaigia sentimentalia akimirka, kai ūkininkas, žiūrėdamas į dangų, moja ranka ir pasako vieną vienintelį žodį – „mūsiškė“. Jis atpažįsta savo ūkyje užaugintą vištą, o tai simbolizuoja, kad Vilniaus paukštynas tiksliai nurodo vištienos kilmės vietą“, – daugiau detalių apie kūrybinius sprendimus atskleidžia Vilniaus paukštyno prekių ženklų vadovė.
Didžiuosiuose miestuose – lazerių šviesomis išpiešta višta
Pagrindinei reklaminės kampanijos žinutei ištransliuoti pasirinkta dar viena išskirtinė priemonė. Tai – didžiuosiuose šalies miestuose lazerių šviesomis sužibsianti višta.
„Siekdami parodyti, kad mūsų vištiena – tikrai kito lygio, bei nustebinti šiuolaikinius vartotojus, ėmėmės ir kito lygio kūrybinių sprendimų. Todėl Kauno miesto gyventojai ir lankytojai danguje jau galėjo išvysti lazeriais išpieštą vištą. Artimiausiu metu ji atkeliaus ir į Vilnių, Klaipėdą, Šiaulius ir Panevėžį, kur nustebins ir šių miestų praeivius“, – pasakoja M. Romaškaitė.
Anot jos, lazerių šviesomis sužibusi višta Kaune skraidė netoli Žalgirio arenos, o į dangų dar pakils Vilniaus Katedros, Klaipėdos Atgimimo, Šiaulių Prisikėlimo ir Panevėžio Laisvės aikštėse.
Skrendančią vištą Lietuvos gyventojai taip pat gali pamatyti lauko plakatuose, ant viešojo transporto priemonių, socialiniuose tinkluose ir kitose interneto erdvėse.
Anot Vilniaus paukštyno atstovės, sugalvoti unikalią kampanijos kūrybinę idėją bei ją įgyvendinti padėjo kūrybinė reklamos agentūra „Kubrik“.