„Pastarieji metai „Mamų unijai“ ir jos globotiniams buvo gan sudėtingi, kadangi visas dėmesys buvo sutelktas į didžiulę tragediją – karą Ukrainoje. Norime, kad žmonės ir toliau taip vieningai teiktų pagalbą kaimyninei šaliai ir jos gyventojams, tačiau taip pat siekiame priminti ir apie karą, kiekvieną dieną vykstantį vaiko pasaulyje“, – teigia „Mamų unijos“ fondo steigėja ir prezidentė Eglė Mėlinauskienė.
„Mamų unijai“ bendradarbiaujant su komunikacijos partneriais – kūrybine agentūra „Spark Agency“ – gimė konceptas, kuriame dominuoja būtent karo tematika. Vedamas šūkio „Vėžio šauktiniai“, konceptas perteikia tai, jog ne savo noru į kovą pakviesti vaikai, su „Mamų unijos“ fondo pagalba, tampa tikrais kovotojais.
„Jau praeitais metais su „Mamų unija“ nusprendėme komunikacijoje nenaudoti gailestį keliančios tematikos. Vietoje to – pasakojame apie stiprius, kovai su vėžiu iki galo kovoti nusiteikusius vaikus“, – sako agentūros kūrybos vadovas Dainius Gasparavičius.
Pagrindinėje „Vėžio šauktinių“ vizualinėje reklamoje rodoma pižamą į karinę uniformą ryžtingai keičianti mergaitė šiuo metu pati yra remisijoje, taigi jos perteikiamos emocijos yra išgyventos, nesuvaidintos. Vizualinė idėja buvo realizuota „Foko“ fotografų komandos.
Kūrybinė „Spark Agency“ komanda, remdamasi „Mamų unijos“ fondo pasakojimais apie vaikų išgyvenimus, požiūrį ir potyrius, kampanijai taip pat sukūrė karinio stiliaus skanduotę, kurią įrašų studijoje „Garso dizainas“ įgarsino „Ąžuoliuko“ berniukai.
„Nors sunku man atsistot,
Tikrai žinau – turiu kovot,
Už savo mylimus draugus,
Už mamą, tėtį ir žaislus.
Manęs jis verkti neprivers.
Anksčiau į dangų nenuves.
Kartu mes vėžį atakuosim,
Niekada nepasiduosim.“
Skanduotė skamba ir vaizdo klipe, kurį įgyvendinti padėjo reklaminių filmų kūrėjai „Fake it“ bei savanoriai aktoriai. Tarp pastarųjų – vėžį nugalėjusi mergaitė.
Kampanija skatina padėti „Mamų unijai“ ruošti kovotojus skiriant 1,2 % savo GPM.
„Sukūrėme stiprų ir prasmingą projektą, kuriam, tikimės, neliks abejingas nei vienas. Nepaprastai džiaugiamės, jog pavyko suburti profesionalią partnerių komandą ir susivienyti dėl bendro, kilnaus tikslo. Didžiuojamės rezultatais ir tikimės, kad jie bus sėkmingi“, – pasakoja agentūros „Spark Agency“ vadovas Tomas Ruginis.
Penkiolika metų vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas globojantis „Mamų unija“ fondas rūpinasi savo pastatytuose Šeimos namuose apsistojusiais gyventojais, kuria naują reabilitacijos centrą, leidžia šviečiamąją metodinę medžiagą, organizuoja tėvų stovyklas ir teikia kompleksinę – psichologinę bei finansų valdymo pagalbą.