„Esame Lietuvos žaidimų kūrimo rinkos lyderiai. Ši rinka sparčiai auga, reikšmingai prisideda prie šalies ekonomikos ir suteikia vis daugiau galimybių skirtingų sričių talentams. Nuosekli komunikacija apie žaidimų industriją svarbi tiek mūsų verslui, tiek valstybei – galimybės 100 milijardų USD siekiančioje ir kasmet 10% augančioje globalioje rinkoje didžiulės. Pasirinkome partnerius, kurie gali ir konsultuoti komunikacijos strategijos klausimais, ir pasiūlyti naujų inovatyvių komunikacijos sprendimų. Ypač daug dėmesio planuojame skirti darbdavio įvaizdžio stiprinimui“, – sakė „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas Simonas Stūrys.
„Žaidimų industrija yra labai sparčiai auganti ir įdomi rinka. Labai džiaugiamės, kad galėsime prisidėti prie „Nordcurrent“ kompanijos verslo sėkmės. Net neabejojame, jog dirbdami drauge su klientu, galėsime dar labiau parodyti tiek šios industrijos svarbą, tiek kompanijos indėlį į Lietuvos ekonomiką bei padėti pritraukti geriausius talentus“, – sako „Agency 1323” direktorius Artūras Jonkus.
Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia ir seniausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Jos apyvarta 2020 metais siekė per 52 milijonus eurų. Vilniuje ir Ukrainoje pasaulinius žaidimus kurianti įmonė iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms. Favoritais tapusių „Cooking Fever“, „Murder in the Alps“, „Pocket Styler“, „Sniper arena“ ir kitų žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.
Komunikacijos agentūra „Agency 1323” yra didžiausio pasaulio nepriklausomų agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ atstovai Lietuvoje bei Lietuvos komunikacijos industrijos asociacijos nariai. Agentūra dirba su Lietuvos ir tarptautinėmis įmonėmis. Tarp kompanijos klientų yra „Lietuvos draudimas“, „TietoEvry“ Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacija, „Countline“, „Alwark“, „ConnectPay“, „Eglės sanatorija“ ir kitos.