Pasak „Omnisend“ rinkodaros departamento vadovo Evaldo Mockaus, nauja „Omnisend“ prekės ženklo legenda buvo sukurta holistiniu principu.
„Pakito ne tik vizualika, bet ir tai, kaip bendraujame su klientais. Mūsų vizijoje ir verslo strategijoje akcentuojame įtampą tarp didelių ir mažų e. komercijos dalyvių, skirtingas jų galimybes augti – visa tai atsispindi ir atnaujintame „Omnisend“ prekės ženkle“, – teigia E. Mockus.
Jis vardina, kad, sukūrus naują prekės ženklo identitetą, pasikeitė „Omnisend“ logotipas ir atsirado ikona. Spalvų gama tapo ryškesnė, kontrastingesnė. Svetainės lankytojams siūloma šiuolaikiškesnė naudotojo patirtis (UX), o dizaino elementai, paremti blokelių principu, aiškiau perteikia informaciją. Galiausiai, pasikeitė bendravimo su klientais tonas – jis tapo mažiau sofistikuotas, artimesnis nedidelį rinkodaros žinių bagažų turintiems žmonėms.
Pokyčius padiktavo vartotojai
E. Mockus pasakoja, kad pirmasis „Omnisend“ prekės ženklas buvo sukurtas 2014-2015 metais, įmonei keičiant pavadinimą iš buvusio „Soundest“. Prabėgus keleriems metams, vartotojų lūkesčiai ir dizaino mados bei tendencijos reikšmingai pakito.
„Tapo akivaizdu, kad reikia žengti į priekį su vizualiniu identitetu, be to, neturime aiškios pozicionavimo žinutės. Vienas iš pagrindinių tuomet įmonės viduje kilusių klausimų buvo tai, ar mūsų vizualikoje netrūksta kontrasto. Norėdami tai geriau išsiaiškinti, ėmėmės testuoti svetainę“, – sako E. Mockus.
Šis tyrimas patvirtino nuogąstavimus. Pavyzdžiui, paaiškėjo, kad prasčiau spalvas skiriantys žmonės sunkiai įskaito „Omnisend“ svetainės tekstus – būtent dėl per mažo kontrasto tarp šrifto ir kitų elementų spalvų. Po tokių rezultatų buvo imtasi spalvų korekcijų, kurios iškart davė rezultatų – įmonės reklamos blokeliai tapo geriau pastebimi, jų atmetimo rodiklis iškart sumažėjo 5 procentais.
Pirmąjį 2021-ųjų pusmetį buvo padarytas išsamesnis e. komercijos vartotojų tyrimas JAV. Jo rezultatai parodė, kad pagal teikiamas paslaugas įmonė kone prilygsta didiesiems konkurentams, tačiau būtent dėl blankaus vizualinio identiteto nepasiekiami potencialūs vartotojai. Taip pat išaiškėjo, kad kalba, kuria pasakojama apie produkto savybes, yra pernelyg oficiali ir sudėtinga.
„Manėme, kad siūlydami aukšto lygio sprendimą ir kalbėti turime išsamiai, todėl tai buvo sudėtinga. Pateikdavome per daug pavyzdžių, naudojome profesionalius rinkodaros terminus. Pasirodė, kad vartotojai yra paprastesni – jiems reikia greitai įdiegiamo sprendimo, net ir mažiausi barjerai ar papildomas mokymasis kenkia, ir jie nėra linkę galvoti, kaip greitai atsiperka jų investicija“, – pasakoja „Omnisend“ rinkodaros specialistas.
Taip buvo sukurtas „Omnisend“ prekės ženklo naratyvas, kuris buvo įvardintas kaip „underdog“ koncepcija.
„Underdog lietuviškai galime įvardinti kaip „mažesnis“ ar „turintis mažiau resursų“. Ši koncepcija remiasi dvejomis idėjomis: esame neparankioje pozicijoje rinkoje, tačiau degame noru ir esame nusiteikę tapti sėkmingais. Kaip tokioje situacijoje galima patraukti klientus į savo pusę? Mažiems ir vidutiniams verslams siūlant aiškius korporacijų lygio sprendimus“, – sako E. Mockus.
Jo teigimu, įmonė po truputį pradėjo kalbėti klientų kalba, o 2021 m. liepą buvo sukurtas naujas prekės ženklo identitetas. „Jam sukurti pasitelkėme išorės profesionalą, o naujus vizualinius principus ir sprendimus įdiegėme savo jėgomis. Įmonės darbuotojų kompetencija tai leidžia padaryti ir greičiau, ir aukštesniame lygyje“, – teigia E. Mockus.
Po atsinaujinimo – geresnis ryšys su klientais
„Omnisend“ atstovas sako, kad nors atnaujinto identiteto priemonės buvo baigtos diegti neseniai, jau matosi geresnis ryšys su esamais ir potencialiais klientais.
„Pašalindami visus nereikalingus barjerus ir vizualinį triukšmą, tapome atviresni ir suprantamesni pačioms įvairiausioms auditorijoms. O jos pas mus – nuo itin mažai žinių turinčių, pirmą kartą su rinkodaros įrankiais susiduriančių pradinukų iki aukštai į viršūnę įkopusių e. komercijos profesionalų“, – pasakoja E. Mockus.
„Omnisend“ – be išorės investicijų sėkmingai veikiantis Lietuvos startuolis, kuriantis el. komercijos marketingo automatizavimo platformą. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 70 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 40 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.