UX

14 straipsnių

Indrė Pepcevičiūtė-Bogušienė

Kas labiausiai patraukia ir kas atstumia vartotoją, atsidarius e. parduotuvę? Į ką būtina atkreipti dėmesį, ko nepraleisti kuriant e. parduotuvės UX ir UI? Kas gali nulemti, kad vartotojas į e. parduotuvę nebesugrįš? Kokios klaidos daromos dažniausiai ir kurios jų lemia didelius praradimus? Į šiuos ...

2024.03.14 16:01

Verslo konsultacijų, prekių ženklų strategijos ir dizaino, UX ir reputacijos paslaugų ekosistema, dirbanti su technologijų startuoliais ir tarptautinę veiklą vykdančiomis įmonėmis – „Synthesis Consulting Group“ plečiasi integruodama dvi specializuotas agentūras, rašoma pranešime žiniasklaidai.

2023.10.19 11:09
Dovilė Jablonskaitė

Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekių ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas šiemet lems skaitmeninės rinkodaros veiksmų sėkmę? Į tokius klausimus LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ atsakymus pateikė agentūros „Me...

2023.01.26 15:19

Rinkodaros automatizavimo bendrovė „Omnisend“ atnaujino vizualinį identitetą. Pokyčiai vyko etapais ir truko pusantrų metų, o juos inicijavo bendrovės noras su klientais kalbėti bendra kalba. Konkrečius sprendimus padiktavo išsamūs vartotojų tyrimai pagrindinėje įmonės rinkoje – Jungtinėse Amerikos ...

2022.07.15 13:40
Dovilė Jablonskaitė

Brando strategė – taip šiandien prisistato Kaune gimusi ir augusi, tačiau iškart po vidurinės mokyklos studijuoti į JAV išvykusi Eglė Karalytė. Karjerą ji pradėjo Niujorke, po to persikraustė į Paryžių, kur gyveno šešerius metus. Buvo ir daugiau stotelių – po pusantrų metų praleido Pietų Amerikoje, ...

2022.07.05 19:15
Jolita Kochanskė

„Norime pritraukti darbuotojų, mums reikia kelių pranešimų spaudai, poros banerių, trijų įrašų „Facebook“ per mėnesį, „TikTok“ paskyros ir gal dar kelių influencerių.“ „Ieškome socialinių tinklų / PR / reklamos agentūros, kuri padėtų pritraukti darbuotojų.“ „Norime pritraukti darbuotojų, ieškome age...

2022.02.10 17:24
E-komercija 21

Kuriant e-komercijos įmonę, ar transformuojant „brick-and-mortar“ į e-amžių reikia priimti nemažai strateginių sprendimų. Dažnai paskutinėje prioritetų eilutėje – techninė platforma ir automatizavimas. Aurelijus Valeiša konferecnijoje „E-komercija21“ kviečia diskutuoti apie ką reikia galvoti, ir kie...

2021.10.18 13:58