SEO konferencija Lietuvoje: ekspertų diskusijos ir naujausios rinkodaros tendencijos

Organizuojama konferencija yra skirta tiek naujokams, tiek pažengusiems specialistams. Naujokai konferencijos metu pasisems naujų idėjų ir naudingų žinių, o patyrę specialistai turės galimybę gilinti savo žinias bei susipažinti su kitais specialistais. Svarbu paminėti, jog konferencijos metu bus aptariamos ne tik SEO subtilybės, tačiau aktyviai bus kalbama apie marketingą, programavimą bei kitas aktualias temas.

SEO konferencijos pranešėjai yra patyrę savo srities specialistai, kurie dalinsis įvairias patarimais bei asmenine patirtimi. Vienas iš organizuojamos konferencijos pranešėjų yra SEO ekspertas, „We love Lithuania“ portalo įkūrėjas Simonas Rudaminas. Daugiau nei 20 metų patirtį sukaupęs specialistas konferencijos metu pristatys pranešimą tema „Kaip pavogti milijoną vizitų?“.

Pranešimo metu S. Rudaminas atskleis pagrindines „social traffic“ kritimo priežastis bei pateiks realius pavyzdžius. „Praeitais metais jau teko prisidėti prie mažesnio renginio, nuo kurio jau ir buvo kilusi idėja, jog viskas galėtų augti į didesnius susitikimus, kurių Lietuvoje labai reikia, tad džiugu prisidėti prie šios konferencijos, kuri, tikiuosi, jog ateityje virs ir į dar didesnius renginius,“ – atvirauja S. Rudaminas.

Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalinsis ir skaitmeninio marketingo agentūros „GrowthBite“ įkūrėja, SEO ir augimo rinkodaros strategė Rasa Sosnovskytė. Ji pranešimo metu su dalyviais dalinsis informacija apie automatizaciją SEO procese: duomenų surinkimas, naudojant tarpinius serverius ir duomenų panaudojimą praktikoje.

„Manau Lietuvoje jau kuris laikas yra pats metas tokio pobūdžio renginiams, kadangi SEO bendruomenė Lietuvoje per pastaruosius dešimt metų yra tikrai išaugusi. Asmeniškai taip pat noriu aktyviai prisidėti prie SEO konferencijos, kadangi noriu padrąsinti kitas moteris dalyvauti SEO sektoriuje – ši sritis yra tinkama visiems,“ – teigia R. Sosnovskytė.

Buvęs „Gera dovana“ grupės internetinių pardavimų vadovas Ramūnas Bruzgys organizuojamoje konferencijoje pristatys pranešimą tema „Kaip gauti 1 mln. lankytojų?“. Jis dalinsis svarbiausiomis įžvalgomis apie srauto auginimą, naudojant didelius kiekius duomenų ir programavimą. „Tai novatoriškas būdas, kurį Lietuvoje labai mažai kas dar išnaudoja, kadangi tai reikalauja programavimo žinių, tačiau pranešimo metu bandysiu pateikti pavyzdžių iš didžiųjų Lietuvos verslų, kurie naudoja šį metodą,“ – atvirauja R. Bruzgys.

„Aš asmeniškai pats būsiu vienas iš konferencijos pranešėjų ir kalbėsiu apie SEO skustuvo metodą, kurį nuolat taikau praktikoje. Kai kalbame apie SEO, labai dažnai kalbame plačiai: raktiniai žodžiai, nuorodos, svetainė patikimumas ir daug kitų parametrų, todėl tampa sunku pateikti tinkamus ir klientui suprantamus pasiūlymus. Skustuvo metodas leidžia atlikti darbą sklandžiai, kadangi su klientais pirmiausiai nupjaustome viską, kas nėra reikalinga ir išgryniname svarbiausius tikslus bei imamės veiksmų, jog svarbiausia paslauga ar prekė kiltų aukštyn,“ – apie konferencijos pranešimą pasakoja Simonas Naudžius.

Kitų kviestinių svečių pranešimai taip pat turės konkrečias temas bei įtrauktą diskusijos laiką, jog dalyviai galėtų aptarti visus rūpimus klausimus. „Konferencijos pertraukų metu dalyviai galės mėgautis ir įvairias užkandžiais bei jaukia aplinka. Kadangi konferencija vyks per 2 aukštus, dalyviai turės galimybę pasirinkti ir tinkamiausią pranešimų klausymo vietą: 1-ojo aukšte stebėti pranešimo tiesioginę transliaciją arba pranešimų klausyti tiesiogiai iš SEO specialistų lūpų 2 aukšte,“ – konferencijos detales atskleidžia S. Naudžius.

Nuo idėjos įkurti SEO asociaciją iki pirmosios konferencijos organizavimo

Skaitmeninio marketingo srityje jau 13 metų besispecializuojantis Simonas Naudžius jau kuris laikas ilgamete patirtimi dalijasi ir organizuojamų mokymų ar seminarų metu. Jis akcentuoja, jog seminarų ir mokymų organizavimo patirtis paskatino išsikelti ir naujus tikslus pirmosios SEO konferencijos organizavimui.

„Iš tikrųjų, idėja organizuoti pirmąją SEO konferenciją Lietuvoje pirmiausiai kilo dėl didelio noro turėti unikalią erdvę, kurioje galėtų susitikti visi SEO specialistai ir kartu dalintis savo patirtimi, įgytomis žiniomis. Tenka pastebėti, jog daugelis SEO specialistų konkuruoja tarpusavyje, dirba pagal skirtingas darbo metodikas, todėl norisi, jog būtų kuriama skaidri SEO bendruomenė, galinti kartu tobulėti ir kurti vertę klientams. Visa konferencijos organizavimo kelionė prasidėjo nuo organizuoto SEO seminaro, kuris pritraukė daug dalyvių susidomėjimo ir įsitraukimo. Būtent šis seminaras mane ir seminare dalyvavusius SEO specialistus paskatino svarstyti apie visos dienos SEO konferencijos organizavimą,“ – kilusia idėja dalijasi S. Naudžius.

Tiesa, jog SEO konferencijos organizavimo mintis nebuvo prioritetinė, kadangi pirmiausiai pradėta kurti SEO asociacija.

„Kilus idėjai organizuoti konferenciją, pamanėme, jog galbūt reikalinga pradėti nuo SEO asociacijos įkūrimo, kur specialistai galėtų reguliariai susitikti ir kartu palaipsniui vystyti šią sritį, jog Lietuvos specialistai įgautų vardą ir tarptautinėje bendruomenėje. Pavyko suburti šešių asmenų komandą, su kuria pradėjome vystyti projektą: paruošėme asociacijos įstatus, SEO kodeksą ir svarstėme apie tolimesnius darbus. Deja, bet tolimesni darbai nevyko taip sklandžiai, kadangi darbų įkarštyje teko suvokti, jog iš mūsų komandos lieka vis mažiau asmenų, tad nusprendžiau, jog šiuo metu SEO asociacijos įkūrimui yra dar anksti, idėja turi pribręsti iki galo, turiu suburti tvirtą komandą ir kartu įgyvendinti planus,“ – asmenine patirtimi dalijasi S. Naudžius.

Nesėkmė įkuriant SEO asociaciją nesumažino noro suburti visus SEO specialistus, todėl kartu su komanda buvo pradėta organizuoti pirmoji visos dienos SEO konferencija.

„Šiuo metu aktyviai vykdome organizacinius darbus, komunikuojame su pranešėjais ir stengiamės išpildyti visus išsikeltus tikslus. Kadangi tai bus pirmoji konferencija, tikrai nekeliame sau didelių ir nepasiekiamų lūkesčių, nes su komanda puikiai suprantame, jog nesame profesionalūs renginių organizatoriai, tačiau mažais žingsneliais su sukaupta patirtimi stengiamės viską įgyvendinti savarankiškai. Labai džiugu, jog jau pačias pirmas dienas po renginio paskelbimo gavome žinutes ir iš didžiųjų Lietuvos įmonių, kurios nusprendė aktyviai dalyvauti organizuojamoje konferencijoje. Didelis susidomėjimas ir pozityvi reakcija labiausiai skatina judėti pirmyn ir stengtis,“ – džiugesio apie organizuojamą konferenciją neslepia S. Naudžius.

Vienas lauke – ne karys: svarbiausia bendradarbiavimas ir palaikymas

Šios konferencijos tikslas yra suburti SEO ekspertus bei naujokus ir paskatinti asmeninį jų tobulėjimą palaikant vienas kitą.

„Manau, jog vienas lauke – ne karys, todėl tikrai neturėtumėme visi užsidarę savo kabinetuose sėdėti ir dirbti, kurti savas metodikas, nes klientų visame pasaulyje tikrai užteks kiekvienam specialistui, todėl galime žiūrėti vienas į kitą draugiškiau, dalintis gerąja patirtimi kartu ir taip skraidinti SEO sritį. Tenka susidurti ir su tokiais atvejais, kai klientas jau virš pusė metų moka specialistui už išorines SEO paslaugas, nors žiniasklaidoje nėra publikuotas nei vienas straipsnis. Tokios klientų patirtys ir skatina mažinti nesąžiningą veiklą, burti specialistus, kurti gerus tarpusavio ryšius ir sėkmingai augti kartu. Manau, jog specialistų ir potencialių ar esamų klientų susibūrimas vienoje vietoje prisidės prie šios SEO industrijos skraidinimo,“ – teigia SEO specialistas S. Naudžius. Organizuojama SEO konferencija suteiks ne tik žinių bagažą, tačiau pradės formuoti ir naują specialistų bendravimo būdą ir pamiršti tarpusavio konkurenciją.

„Šios konferencijos įgyvendinimas ir dalyvių susidomėjimas parodys ir ateities planus. Džiugu, jog šiuo metu susidomėjimas yra didelis, bilietus dalyviai perka aktyviai, tad jeigu neteks patirti konferencijos organizavimo nuostolių, o dalyviai išreikš norą dėl daugiau tokių renginių, manau, ateityje sukursime organizacinį komitetą, jog konferenciją organizuoti būtų paprasčiau. Tiesa, kartais su komanda pagalvojame, kad tai galėtų virsti ir europiniu ar bent Baltijos šalių renginiu, tačiau tai tik idėjos, kurios galbūt tolimesnėje ateityje irgi bus įgyvendintos,“ – ateities planais dar nedrąsiai dalijasi S. Naudžius.