Kinijos oro linijos žengė neįprastą žingsnį – naujoje reklamoje „What Travel Brings You“ (liet. ką jums duoda kelionės) vaizduoja keletą scenarijų, ką iš tiesų gali atnešti kelionės. Kaip skelbia Adweek.com, šią kampaniją kūrė agentūra „Leo Burnett Taiwan“.

Reklama, nepaisydama įprastų su kelionėmis susijusių kampanijų, pasakoja apie tai, kas nutinka grįžus namo po atostogų svetur. Ne visi vaizduojami scenarijai baigiasi liūdnai ir su gailesčiu akyse, tačiau pabrėžiama, kad išvyka į užsienį gali atnešti daug netikėtumų.

„Niekada nesužinosite, ką kelionės atneš į jūsų gyvenimą“, – rašoma vaizdo įrašo pabaigoje. – Keliaukite ir išsiaiškinsite.“

Kaip ir minėta, „What Travel Brings You“ reklamoje sukasi nemažai scenarijų, tačiau bene sudėtingiausia suprasti „brought from Seuol“ (liet. parsivežė iš Seulo) siužetą. Pasirodo, Pietų Korėjoje labai lengva pasidaryti plastinę operaciją, o mergina, pateikusi savo pažymėjimą, nebepanaši į tą, kurios nuotrauka pateikta dokumente. Todėl ji turi išlipti iš mašinos.

Pavyzdžiui, kai kurie žiūrovai iš Kinijos nesuprato pokšto apie santuokos sertifikatą, kurį vaikinas išmetė į šiukšlių dėžę. Šis epizodas pasakoja apie atostogas Las Vegase – vietą, kurioje lengva susituokti. Galbūt netgi per lengva.

Reklama paleista birželio mėnesį, o įrašas kinų kalba kanale „YouTube“ buvo peržiūrėtas daugiau nei 6 mln. kartų. Pasak „Leo Burnett Taiwan“, suskaičiavus ir kitas platformas, vien per dvi savaites ją peržiūrėjo 9 mln. kartų. Komentarai taip pat labai teigiami – kai kurie vartotojai tikino žiūrėję ne vieną kartą.

Kinijos oro linijos džiaugiasi kampanijos sėkme: „Kiekviena kelionė gali atnešti kažką naujo į žmogaus gyvenimą: žinias, patirtis, o gal net ir visiškai kitokį gyvenimą.“

Agentūros „Leo Burnett Taiwan“ atstovai kalba, kad reklama buvo sukurta orientuojantis į jaunesnius keliautojus, kurie dažniau nori patirti įvairių nuotykių. Vaizdingos vietovės jiems mažiau svarbu.

Tūkstantmečio kartai kelionės yra kažkas daugiau nei kelti pavydą draugams nuostabiomis nuotraukomis „Instagram“ paskyroje ar išbraukti dar vieną valstybę iš norų sąrašo“, – portalui Adweek.com sako agentūros atstovai. – Kelionės – patirtys, kurios gyvenime palieka žymę, keičia mūsų pasaulėžiūrą.“