„Naujas prekių ženklas puikiai atspindi mūsų filosofiją ir pasaulėžiūrą. Juo pranešame, kad kuriame ne sukčiaujančius studentus „gaudantį“ produktą, o sprendimą, kuris identifikuoja problemines švietimo sistemos vietas. Mūsų misija: padėti studentams išmokti akademinio sąžiningumo principų ir sėkmingai pabaigti studijas, o dėstytojams – sutaupyti daug laiko. Tikimės, kad su nauju prekių ženklu galėsime aiškiau perteikti mūsų vertybes ir filosofiją bei parodyti naują pridėtinę vertę savo klientams“, – teigia bendrovės vadovė Kotryna Tomkevičiūtė.
Įmonės produktų istorija Lietuvoje prasidėjo dar 2011 metais, kai rinkai buvo pristatytas į vartotojus (B2C) orientuotas produktas „Plag“. Sulaukus vis daugiau institucijų užklausų apie galimybes integruoti produktą į virtualias mokymosi sistemas buvo nuspręsta sukurti naują įrankį pritaikyta instituciniams poreikiams.
Taip pasaulį išvydo 2019-aisiais pasirodęs įmonės B2B prekių ženklas „Oxsico“. Tačiau naujos strateginės kryptys ir pasaulėžiūra paskatino priimti pokyčius.
Pasak įmonės vadovės, naujasis prekės ženklas siekia tapti akademinio sąžiningumo ambasadoriumi Europoje ir pasaulyje. Tą atspindi ir pasikeitęs pavadinimas, atspindintis humanizuojamą plagiato prevenciją.
„Žodis „Identific“ perteikia mokymo proceso eigoje identifikuojamas problemines vietas ir atitinkamas korekcijas, reaguojant į pažymėtas vietas. Todėl su nauju pavadinimu pristatysime kitokį požiūrį į plagijavimo prevencijos procesą. O kartu ir naują funkcionalumą, kuris taps mokomąja priemone, padės studentams lengviau suprasti ir taisyti padarytas klaidas, sumažins patiriamą stresą. Dėstytojams ir universitetų administracijai taupyti laiko sąnaudas ir administracinę naštą“, – dalinasi K. Tomkevičiūtė.
Pokyčius įgyvendinusios dizaino ir tyrimų agentūros „The Critical“ dizaino strategas Benjaminas Alimas teigia, jog identiteto vizualinę išraišką padiktavo vėliavnešio metafora.
„Vėliavnešio pozicionavimas kyla iš „Identific“ pozicijos rinkoje – čia preki7 ženklas yra atpažįstamas kaip ženkliai prisidedantis prie plagijavimo politikos, puoselėjant standartizuotus plagijavimo identifikavimo principus. Kartu vėliava yra universalus žymėjimo simbolis. Šią metaforą tiesiogiai matome logotipe, o stilizuotas vėliavos plaikstymosi efektas pasitelkiamas kuriant abstrakčius, dinamiškus vizualinio identiteto elementus“, – sako B. Alimas.