M360 primena, kad nuo 2014 iki 2016 metų V. Lopeta dirbo „Danske Bank“ komunikacijos vadovu, o po to tapo DNB banko komunikacijos vadovu ir šias pareigas ėjo iki bankui tampant „Luminor“. Tuomet perėjo į „Lidl Lietuva“, kur penkerius metus vadovavo Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentui. Apie karjeros pokyčius ir pasitraukimą iš šių pareigų komunikacijos ekspertas pranešė praėjusią savaitę.

„Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovo Kęstučio Vanago teigimu, tokios naujos pozicijos poreikis kilo siekiant dar geriau sustyguoti banko komunikaciją įvairiuose kanaluose, nuo vidinės komunikacijos iki socialinių tinklų.

„Naujienų ir komunikacijos projektų departamentą savo tarnyboje įkūrėme, atsižvelgdami į banko kasdienės komunikacijos prioritetus ir Grupės patirtį kitose šalyse. Džiaugiuosi, kad prie mūsų komandos jungiasi ilgametę patirtį sukaupęs komunikacijos ekspertas. Tikiu, jog kartu su mūsų turinio kūrėjų ir komunikacijos specialistų komanda užtikrinsime dar efektyvesnį dalijimąsi žiniomis su visuomene“, – sako K. Vanagas.

„Po penkerių sėkmingų metų mažmeninės prekybos sektoriuje nusprendžiau, kad atėjo metas pokyčiams. Mane ypač sudomino „Swedbank“ pasiūlymas, tiek dėl čia dirbančios profesionalų komandos, tiek dėl pačios organizacijos vertybių. Tikiu, kad ši nauja pozicija leis susitelkti į tai, ką sugebu geriausiai – turinio kūrimą, idėjų generavimą, netradicinių sprendimų ieškojimą ir įgyvendinimą“, – kalba V. Lopeta.

„Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnyba rūpinasi banko reputacija, vidine, išorine ir socialinių tinklų komunikacija, korporatyvinių renginių organizavimu, socialinės atsakomybės, finansinio švietimo ir kitomis sritimis, taip pat formuoja ir įgyvendina strateginę banko tvarumo darbotvarkę, padedančią siekti lyderystės visose ESG poveikio srityse ir skatinti tvarumo transformaciją rinkoje.