Marketingo pokyčių šventė
Marketingo srityje vyksta esminiai pokyčiai, kuriuos lemia individualumo ir originalumo siekis.
„Norėdamos klestėti besikeičiančioje verslo aplinkoje, organizacijos turi daugiau dėmesio skirti konkrečių klientų poreikių ir norų supratimui bei tenkinimui. Šiandien, pasitelkdamos duomenis ir dirbtinį intelektą, įmonės gali siūlyti individualius poreikius atitinkančius sprendimus. Toks požiūris meta iššūkį įmonėms į kiekvieną klientą žvelgti kaip į nepriklausomą rinkos segmentą ir teikti individualizuotus marketingo ir paslaugų sprendimus“, - sako Europos rinkodaros konfederacijos valdybos pirmininkas Dr. Ralfas Straussas.
Šiuolaikinis marketingo turinys turėtų būti suasmenintas, kontekstualus ir strategiškai tikslingas. Taip asmuo tampa „gravitaciniu individualios visatos centru“, kuriame turinys skrieja orbita ir prie jo priartėja tinkamu laiku.
„Ši strategija apima visus marketingo aspektus - nuo procesų ir organizavimo iki duomenų naudojimo ir MarTech taikomųjų programų. Orientavimosi, aukštos kokybės turinio, keitimosi geriausia praktika ir realia patirtimi poreikis įvairiose šalyse ir pramonės šakose yra itin didelis. Šiuolaikiniai vartotojai siekia išsiskirti priimdami unikalius asmeninius prekės ženklus, nutoldami nuo įprastos statistinio individo tapatybės. Ši tendencija reikalauja, kad produktai ir paslaugos taptų itin individualizuoti, pradedant pagal užsakymą kurtais drabužiais, tokiais kaip „Spreadshirt“, ir baigiant išskirtinėmis patirtimis, tokiomis kaip „Le Diner en Blanc“. Rinkodaros ateitis - kurti „mano produktus“ ir „mano akimirkas“, o personalizavimas tampa pagrindiniu unikaliu pardavimo elementu“, - priduria Dr. Ralfas Straussas.
Kviečia švęsti kiekvieną marketingo mylėtoją
Tarptautinė marketingo diena - tai kūrybiškumo, naujovių ir įtakos, kurią marketingo praktikai daro pasauliui, liudijimas. Tai diena, kai galime švęsti savo pasiekimus, dalintis istorijomis ir įkvėpti naująją marketingo specialistų kartą“, - sako Martinas Huissmanas, Europos marketingo konfederacijos generalinis direktorius.
Iniciatoriai kviečia marketingo bendruomenę įsitraukti į įvairias veiklas - nuo dalijimosi asmeninėmis istorijomis apie marketingą socialiniuose tinkluose ir informacijos apie šią dieną viešinimo iki formalių ir neformalių renginių organizavimo savo įmonėse, skyriuose ir komandose ar kitų švietimo iniciatyvų rengimo.
Siekiama, kad Tarptautinė marketingo diena būtų taip pat plačiai visame pasaulyje minima kaip Tarptautinė mokytojų diena, Medicinos darbuotojų diena, Pasaulinė spaudos laisvės diena ar Boso diena.
Daugiau informacijos apie Tarptautinę marketingo dieną bei vizualai viešinimui čia.
Vilniuje bus įteiktas apdovanojimas už gyvenimo nuopelnus marketingui
Tarptautinės marketingo dienos proga Europos marketingo konfederacija, norėdama įvertinti išskirtinį indėlį marketingo srityje, kasmet įteikia apdovanojimą už viso gyvenimo pasiekimus marketingo sričiai.
„Džiaugiamės, kad visame pasaulyje yra daug marketingo profesionalų, kurių patirtis, žinios ir atsidavimas skatina šios srities pažangą. Pirmasis apdovanojimas praėjusiais metais buvo įteiktas Philipui Kotleriui, o šiemet laureatą skelbsime Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamo šventinio vakaro metu“, – džiaugiasi Europos marketingo konfederacijos viceprezidentė ir Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.
Apdovanojimo ceremonija ir Tarptautinės marketingo dienos minėjimas vyks gegužės 27 d. nuo 17:00 val. „Aludariai Story Cellar“, Vilniuje.
Daugiau informacijos čia.