Jos pasitarnaus kaip pagalbinis įrankis ir orientyras komunikacijos paslaugų pirkimus planuojančioms ir konkurso sąlygas ruošiančioms verslo įmonėms arba valstybės įmonėms ir įstaigoms, kai pastarųjų pirkimo nevaržo Viešųjų pirkimų įstatymas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

KIA svetainėje www.komunikacija.lt skelbiamos pavyzdinės konkurso paslaugų pirkimo sąlygos apima bendrąsias nuostatas, užduotis konkurse dalyvaujančioms komunikacijos agentūroms, šalių teises ir pareigas, galimus vertinimo kriterijus, pasiūlymo pateikimą ir konkurso nugalėtojų išaiškinimą.

„Matome rinkos poreikį gauti informatyvių patarimų ir gairių, į ką orientuotis rengiant komunikacijos paslaugų konkursų sąlygas. Įmonėms ir organizacijoms šios pavyzdinės tipinės sąlygos bus naudingos kaip šablonas, sudarantis 90 proc. viso dokumento, kurį organizacija papildys aprašydama konkrečius savo poreikius“, – pristato KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Ieškantiems orientyrų dėl kokybės vertinimo kriterijų, pasitarnaus ir kitas KIA parengtas ir www.komunikacija.lt paskelbtas dokumentas – komunikacijos paslaugų įmonių Veiklos kokybės standartas, apimantis 5 kategorijas: komunikacijos agentūrų skaidrumą, atsakomybę, atskaitomybę, visuomeniškumą ir tobulėjimą.

„Šis Standartas yra tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, kuris užtikrina, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai“, - akcentuoja A.Jonkus.
Visos KIA vienijamos agentūros dirba vadovaudamosis visais penkiais Veiklos kokybės standarto ženklais: agentūros „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“.

KIA tikslas – formuoti etiškai ir profesionaliai teikiamų aukščiausios kokybės komunikacijos paslaugų rinką Lietuvoje su veikiančiu savireguliacijos mechanizmu.