2022.07.05 19:15
Patirtį Niujorke, Paryžiuje ir Beirute kaupusi lietuvė grįžo papasakoti, kaip Web3, NFT ir metavisatą išnaudoti prekės ženklui – išlošė net sūris
M360
FOTO:
Brando strategė – taip šiandien prisistato Kaune gimusi ir augusi, tačiau iškart po vidurinės mokyklos studijuoti į JAV išvykusi Eglė Karalytė. Karjerą ji pradėjo Niujorke, po to persikraustė į Paryžių, kur gyveno šešerius metus. Buvo ir daugiau stotelių – po pusantrų metų praleido Pietų Amerikoje, Barselonoje ir Beirute, trejus – Maroke. Iš viso jos profesinėje kelionėje – 8 šalys ir įspūdingas kraitis klientų nuo startuolių iki „Google Campus London“, „MTV Lebanon“, „Paris Telecom“, „DesignIt“, „The New School“, „FromABirdie“ ir kt. „Dirbau skirtinguose kontinentuose su labai įvairiais, progresyviais, ateitį kuriančiais brandais, todėl turiu platų akiratį ir patirtį“, – šypsosi E. Karalytė.