Pasak „Philips“ TV ir garso produktus atstovaujančios įmonės „TP Vision“ rinkodaros vadybininko Ukrainos ir Baltijos šalių rinkoms Petro Pomahayev, vienas pagrindinių šių metų tikslų – B2C komunikacijos kryptis ir aukščiausios kokybės televizijos ir garso įrangos pozicionavimas.

„TV ir audio segmente veikiančių rinkos žaidėjų yra išties daug. Kainos kriterijus seniai nebėra pagrindinis apsisprendimą pirkti lemiantis veiksnys – pirkėjai vis dažniau ieško išskirtinių dizaino sprendimų ir specifinius jų poreikius, tokius kaip pomėgis žaisti kompiuterinius žaidimus ar žiūrėti sporto rungtynes, atitinkančių įrenginių. Numatyta komunikacijos kryptis ne tik prisidės prie naujų produktų ir technologijų įvedimo į rinką, bet ir užtikrins nuoseklų ir savalaikį informacijos pateikimą“, – teigia P. Pomahayev.

Romualda Stonkutė, ryšių su visuomene agentūros „PR Service“ vadovė, sako, jog „TP Vision“ pasirinkimas komunikacijos kampaniją įgyvendinti būtent Lietuvoje turi du aspektus.

„Philips“ TV ir garso produktai rinkoje yra vertinamas dėl aukštos kokybės ir siūlo platų TV ir garso gaminių pasirinkimą. Šiais metais kompanija pristato itin daug inovatyvių sprendimų, kurie suras vietą lietuvių namuose.

Taip pat svarbu paminėti, jog iš visų trijų Baltijos šalių „TP Vision“ nusprendė stiprinti komunikaciją būtent Lietuvos rinkoje. Mūsų uždavinys yra patvirtinti, jog šis pasirinkimas yra teisingas ir būtent Lietuvos pirkėjai yra didžiausi „Philips“ TV ir audio įrenginių fanai. Vertiname kompanijos suteiktą pasitikėjimo kreditą ir esame suplanavę nuveikti daug darbų“, – sako agentūros „PR Service“ direktorė.

20 metų viešųjų ryšių rinkoje esanti „PR Service“ teikia ryšių su visuomene paslaugas Lietuvos verslui bei rūpinasi tarptautinių prekių ženklų komunikacija. Agentūros klientų sąraše yra draudimo bendrovė „Gjensidige“, „Vičiūnų grupė“, technologijų kompanija ABB, „Baltic American Freedom Foundation“ „Goodyear“, „Nutricia“, „Moller Auto“, „Sanitex“, „Oribalt Vilnius“ bei kitos Lietuvos įmonės ir tarptautinės kompanijos.