Platformos „DELFI Plius“ vartotojai vienoje vietoje gali rasti daug skirtingo įvairaus formato turinio – straipsnių, tinklalaidžių, video formato kūrinių.
Bendradarbiaujant su prestižiniais užsienio leidiniais „The Economist“, „Bloomberg“ ir „Harvard Business Review“ čia skelbiami geriausi jų straipsniai, išversti į lietuvių kalbą. Per mėnesį „DELFI Plius“ bus paskelbiama daugiau nei 30 straipsnių iš šių leidinių.
Prie „DELFI Plius“ taip pat jungiasi žinomi autoriai. Pirmieji jų – Rytis Zemkauskas, Giedrius Drukteinis, Erika Umbrasaitė, Andrius Užkalnis, Žygimantas Mauricas: platformoje „DELFI Plius“ bus galima rasti jų niekur kitur neskelbiamus kūrinius.
„DELFI Plius“ taps galimybe uždirbti iš savo kūrybos ir tiems autoriams, kurie iki šiol neturėjo galimybių pasiekti platesnę auditoriją ir monetizuoti savo kūrybą. Pirmąją platformos veikimo dieną prie jos jau yra prisijungę 20 atrinktų autorių, kuriančių turinį tiek bendromis, tiek specializuotomis temomis, kurias jie išmano kaip savo srities ekspertai.
„Pranešę apie tai, kad įgyvendinsime tokį projektą, pajutome didelį rinkos susidomėjimą. Yra daugybė puikių autorių, kurie iki šiol tiesiog neturėjo būdų, kaip savo kūryba pasiekti platesnę auditoriją. Taip pat auga dalis žmonių, kurie vertina išskirtinį turinį, nori, kad jis atitiktų būtent jų poreikius – sukūrę platformą „DELFI Plius“ leidžiame jiems atrasti vieniems kitus“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.
Pasak jo, dabartinė „DELFI Plius“ versija – tik pradžia, tačiau jau dabar yra planuojama šios platformos plėtra ir augimas. „Tai – unikalus produktas, kokio iki šiol nebuvo rinkoje. Esame atviri visiems, kalbamės su daug norinčių prisijungti, tad tikimės jau netrukus pristatyti ir daugiau naujienų“, – teigia V. Benokraitis.
„DELFI Plius“ platforma ypatinga ir tuo, kad jos įgyvendinimui sukurtos specialios technologijos, leidžiančios autoriams paskirstyti atlygį, pagal jų sukurto turinio populiarumą tarp vartotojų. Vertinant tai bus atsižvelgiama ne į paspaudimus, o į praleistą laiką ir vartotojų įsitraukimą – pagal tai autoriams taip pat bus pateikiamos rekomendacijos, kas vartotojams įdomiausia ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį. Ateityje taip pat planuojama pasitelkiant dirbtinį intelektą padėti skaitytojams atrasti jiems įdomų naują turinį bei autorius.
Didžiąją dalį lėšų, surinktų iš vartotojų, DELFI paskirstys autoriams, o likusi dalis bus skirta šios platfomos palaikymui, vystymui, reklamai.
Platformos „DELFI Plius“ įgyvendinimo technologiniai partneriai – bendrovė „Vikimedija“. Jos direktorius Girius Merkys teigia, kad kuriant šią platformą buvo išanalizuoti 11 šalių pavyzdžiai, taip pat atlikti tyrimai Lietuvoje, parodę tokios platformos reikalingumą.
„Platformos, leidžiančios autoriams monetizuoti savo kūrinius – nauja pasaulinė tendencija. Tačiau tarptautinės platformos pasiekia labai mažai lietuvių, o DELFI turi didžiausią Lietuvoje auditoriją, kuri dabar pasiekiama visiems, norintiems kurti kokybišką turinį ir iš to užsidirbti“, – sako G. Merkys.
Visą „DELFI Plius“ turinį vartotojai matys be jokios reklamos. Šioje platformoje taip pat bus neleidžiami anoniminiai komentarai – savo pastebėjimais dalintis galės tik užsiregistravę vartotojai.
Už prieigą prie platformos „DELFI Plius“ bus taikomas mokestis, kurio dydis priklausys nuo prenumeratos planų. Pirmą mėnesį „DELFI Plius“ galima užsiprenumeruoti vos už 1 eurą mėnesiui. Autoriai, kuriantys turinį „DELFI Plius“, galės šioje platformoje naršyti nemokamai. Autoriai, norintys dalyvauti projekte, kviečiami rašyti el. paštu plius@delfi.lt.
„DELFI Plius“ projektą iš dalies finansuoja „Google“ skaitmeninių naujienų inovacijų fondas (angl. „Google Digital News Innovation Fund“, sutrumpintai „Google DNI“).
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.