„Nuotolinių mokymų paklausa auga geometrine progresija – didžiosios platformos praneša apie trigubai išaugusius vartotojų srautus. Dėka pasikeitusios realybės dauguma mokymų persikėlė į Zoom, Teams, Meets ir kitur, tačiau formatas nepakito – jungiesi konkrečią valandą ir dar keturias stingsti kėdėje. Tuo tarpu, Venudu.lt siūlo alternatyvą – vartotojai gali pradėti mokytis čia ir dabar. Taigi rinkodaros mokslo riešutus galima gliaudyti verdant rytinę kavą, važiuojant troleibusu ir kitu laisvesniu paros metu“, – teigia mokymų organizatoriai.
Pasak jų, kitas funkcinis privalumas – kursai suskirstyti į temas ir potemes, tad lengva naviguoti tarp aktualios ir mažiau aktualios informacijos. Neapsiribojama vien teorine medžiaga, kiekviena programa papildoma reklamos tekstų šablonais, nuolaidomis programinei įrangai ir kitomis priemonėmis, kurios padeda tas žinias taikyti.
Pasirinkimas kursus rengti lietuvių kalba – apgalvotas. Kūrėjai tikina, jog kiekvienos rinkos specifika kitokia: „Komunikacija „LinkedIn“ Lietuvoje yra visiškai kito lygio nei JAV ar net Europoje, o ir skaitmeninės reklamos planavimas turi savo ypatumus – unikalūs gyventojų psichografiniai rodikliai, įkainiai, formatų bei įrankių prieinamumas. Kai lektoriai teoriją iliustruoja lietuviškais prekės ženklais, realiais kampanijų pavyzdžiais ir pateikia rezultatus, žinias lengviau taikyti kasdienybėje“ – pasakoja K. Rimkus.
Platforma orientuota į pakankamai plačią auditoriją. Tiek rinkodaroje jau apšilusius – įmonių marketingo komandas ar agentūrų darbuotojus, tiek tuos, kurie negali sau leisti agentūrų siūlomų paslaugų – individualistus bei mažų verslų savininkus.
Idėjos sumanytojas neslepia, kad viena iš numatomų plėtros sričių – darbas su marketingo skyriais. „Dažna įmonė savo darbuotojams skiria mokymo biudžetus, kuriuos kiekvienas išleidžia savaip. Siūlysime alternatyvą – įmonės galės įsigyti didesnį kiekį programų pigiau. Juk kolektyvui suteikti prieigą prie „LinkedIn Personal Branding“ kurso yra pigiau ir saugiau, nei organizuoti mokymus įmonės viduje. Juolab, kad vadovai gali stebėti, kurie darbuotojai dar mokosi, o kurie jau apdovanoti žinias patvirtinančiu sertifikatu.“
Kūrėjai atliko tyrimą ir startuoja su visuomenei aktualiais kursais – „Facebook“ reklamos planavimo ir pirkimo, „LinkedIn“ asmeninio prekės ženklo kūrimo, o netrukus ir – socialinių tinklų strategijos rengimo ir įgyvendinimo. Ne už kalnų „Google Ads“, SEO, „Instagram“, „Employer Branding“ ir kitas temas gvildenantys mokymai.
„Mums svarbi ne tik turinio kokybė, bet ir aktualumas, todėl, ar „Venudu“ tau tinka suprasi tik pabandęs. Kadangi dalis turinio prieinama nemokamai, tam užteks kelių pelės ar ekrano paspaudimų,“ – išmėginti kviečia K. Rimkus.