„Organizuodami metų CMO rinkimus ypač daug dėmesio skyrėme kandidatų atrankos kriterijų tobulinimui. Renkant šių metų marketingo vadovą bus vertinama marketingo vadovo lyderystė ir vadovaujamo departamento efektyvumas 2022-aisiais. Tikiu, kad atnaujinti vertinimo kriterijai ir patobulintas rinkimų procesas paskatins stipriausius Lietuvos marketingo vadovus dalyvauti dar aktyviau“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Vertins veiklos efektyvumą ir lyderystę

LiMA valdybos nario, marketingo konsultanto Giedriaus Juozapavičiaus teigimu, šiemet pretenduojantys tapti „Metų CMO“, yra kviečiami užpildyti dviejų dalių paraišką.

„Pirmoji kandidato anketos dalis komisijai leis suprasti, kaip efektyviai marketingo vadovas praėjusiais metais veikė atstovaujamoje organizacijoje, koks buvo jo indėlis į įmonės verslo rezultatų augimą, prekės ženklo stiprinimą, santykio su klientu kūrimą, organizacijos tvarumo ir vidinės komunikacijos procesus“, – teigia G. Juozapavičius.

Antroji anketos dalis skirta CMO lyderystei vertinti. „Siekiame įvertinti, kaip CMO sekėsi bendradarbiauti su vadovu ir komanda, tobulėti asmeniškai ir prisidėti prie švietėjiškos marketingo veiklos“, – dalinasi G. Juozapavičius.

CMO kuriama vertė auga kasmet

LiMA valdybos narės, marketingo profesionalės Raimondos Gudaitės teigimu, auganti marketingo vadovų kuriama vertė klientams, organizacijai pastebima kasmet.

„Šiemet, siekdami dar geriau įvertinti marketingo vadovų kompetencijas, lyderystę, veiklos efektyvumą, asmeninį tobulėjimą, atnaujinome kandidatų anketą, vertinimus. Tikiu, kad dalyvavimas „Metų CMO“ rinkimuose – bene aukščiausias įvertinimas Lietuvos marketingo vadovams“, – sako R. Gudaitė.

Vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė pastebi, jog vis daugiau patyrusių marketingo vadovų yra kviečiami į privataus ir viešojo sektoriaus valdybas. Jos teigimu, tokia tendencija rodo marketingo vadovų profesinį augimą bei didėjantį verslo įmonių pasitikėjimą šia kompetencija ir marketingo specialistų kuriama verte bendrovėms.

Kandidatą rekomenduoti gali ir kolegos

„Jau devintąjį kartą vykstantys „Metų CMO“ rinkimai ne tik prisideda prie marketingo vertės stiprinimo, bet ir tampa švente visai Lietuvos marketingo bendruomenei. Todėl kviečiu aktyviai įsitraukti ne tik pačius marketingo vadovus, bet ir jų kolegas, galinčius rekomenduoti puikius rezultatus pasiekusius šios srities profesionalus“, ‒ sako LiMA direktorė A. Palaimaitė.

Kandidatus vertins komisija, sudaryta iš LiMA valdybos narių: „BPN Intense“ direktoriaus, LiMA valdybos pirmininko L. Šiautkulio, marketingo profesionalės, „Metų CMO'20“ R. Gudaitės, marketingo konsultanto, „Rinkodaros guru“ autoriaus G. Juozapavičiaus, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovo A. Milinavičiaus, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovo M. Pociaus, „ArtXchange Global“ vadovės, marketingo strategės, LiMA valdybos narės O. Ramašauskaitės, „Nord Security“ marketingo vadovės, „Metų CMO'21“ T. Sabaliauskienės.

Metų CMO rinkimų komisija

Komisijojai talkins ir kviestiniai nariai: „Metų CMO'22“ išrinktas „Surfshark“ marketingo vadovas R. Urbanas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė L. Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė L. Duksaitė-Iškauskienė ir Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos pirmininkas A. Jonkus.

Pretendentų paraiškų konkurso organizatoriai laukia iki balandžio 27 d. imtinai. Komisijos atrinktas finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas gegužės 5 d. konferencijoje „Password“. „Metų CMO’23“ bus paskelbtas gegužės 25 d. vyksiančios vienintelės marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT‘23“ apdovanojimų vakare.

„Metų CMO’23“ konkurso paraišką rasite čia. Kolegos taip pat gali rekomenduoti savo įmonės marketingo vadovą, tai padaryti kviečiama čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją