„Finalininkus paskelbsime birželio pradžioje, o konkursas finišuos birželio 10 dieną. Dalyviai turės unikalią galimybę tiesiai iš projektų kūrėjų lūpų sužinoti apie jų iššūkius, rastus įvairius kūrybinius sprendimus bei įgyvendinimo užkulisius, kurie bus atskleisti tik dalyviams renginio metu. Šiemet tikimės sulaukti dar įdomesnių paraiškų, netikėtų kūrybinių sprendimų, nes 2020-aisiais, kaip niekada, buvo ieškota ir tebeieškoma naujų, netradicinių, hibridinių komunikacijos formų, kanalų“, – sako konkursinę dalį kuruojanti „PR Impact Awards 2021“ organizatorė Romualda Stonkutė.

Teikti paraiškas iki trečiadienio 23.59 val. kviečiamos visos šalies komunikacijos ir kitos kūrybinės agentūros, verslo įmonės, įstaigos ir organizacijos, asociacijos, NVO, ryšių su visuomene ir komunikacijos konsultantai, laisvai samdomi specialistai.

R. Stonkutė šypsosi, kad komunikacijos srityje dirbantys žmonės pripratę dirbti „paskutinės minutės“ sąlygomis, todėl ir prašymai pratęsti paraiškų teikimą nestebina.

Šiemet bus įteikta daugiau nei pernai – net 15 – apdovanojimų šiose kategorijose: Korporatyvinė komunikacija, Integruota komunikacija, NVO komunikacija, Vidinė komunikacija, Skaitmeninė komunikacija, Geriausias socialinės atsakomybės projektas; Renginys; Inovacija komunikacijoje; Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija; Viešojo sektoriaus komunikacija; Darbdavio komunikacija; Paramos projektų komunikacija; Koronaviruso iššūkis; Publikos balsas, o daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra nusipelnys Metų agentūros titulo. 2020 metais ja tapo „Integrity PR“.

Pernai konkurse dalyvavo 85 komunikacijos projektai, daugiausiai paraiškų pateikta Integruotos komunikacijos kategorijai. Be to, pernai organizatoriai buvo įsteigę specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“ – čia varžėsi dar 42 Lietuvos įmonių ir organizacijų projektai.

Išaugus pateiktų paraiškų skaičiui, šiemet organizatoriai subūrė didesnę tarptautinę vertinimo komisiją, įtraukė ir daugiau ekspertų iš Lietuvos. „PR Impact Awards 2021“ konkurso vertinimo komisijos pirmininke yra Europos komunikacijos direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė.

Kiti komisijos nariai iš Lietuvos: media agentūros „Inspired communications“ vadovas ir partneris Vasaris Oržekauskas, nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, Prezidento Vyriausioji patarėja komunikacijos klausimais Raminta Stanaitytė–Česnulienė, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja, politologas ir politinės komunikacijos tyrinėtojas prof. dr. Lauras Bielinis, agentūros „We deliver“ vadovas Tomas Grigalevičius ir „Spinter tyrimų“ vadovas Ignas Zokas.

Paraiškas taip pat vertins patyrę komunikacijos ekspertai iš užsienio, tarp kurių ir didžiausių pasaulinių komunikacijos specialistų asociacijų – Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA ir „Global Alliance“ vadovai.

Aštuntą kartą organizuojamas „PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) projektas. Renginio partneriai: IPRA, „Mediaskopas“, „Spinter tyrimai“, M360 (Delfi).

Paraiškos teikiamos ir bilietai parduodami „PR Impact Awards“ interneto svetainėje.