Prie įmonės jungiasi „Particle PR Agency“, naujai susikūrusi tarptautinės komunikacijos agentūra, vedina Kristinos Skindelytės-Gladkovienės, buvusios „Blue Oceans PR“ partnerės, ir „NEAT Digital Solutions Studio“, „VSBL Studio” prekės ženklą pakeitusi agentūra, vedina Dariaus Roževič.
Su gerai žinomais vardais, pavyzdžiui, „Nord Security“, „Telia”, „CarVertical“, „Žalgiris“ ir kt. dirbanti grupė sutelks pajėgas, kad klientams galėtų pasiūlyti platesnį strateginių sprendimų paketą. Įmonės vadovas Gediminas Užkuraitis sako, kad grupės tikslas visada buvo sukurti unikalią disciplinų kombinaciją. Sujungusi skirtingų specialistų patirtis, įmonė galės įgyvendinti dar ambicingesnius projektus ir siūlyti pažangius integruotos strategijos sprendimus.
„Rinkoje jaučiamas aiškus kompleksinių verslo strategijos sprendimų poreikis. Sukūrėme vieną komandą, kurios nariai specializuojasi skirtingose srityse: nuo verslo strategijos iki prekės ženklo, skaitmeninių sprendimų kūrimo ir pasaulinio pristatymo. Šiuos sprendimus klientams suteiks geriausi savo sričių specialistai“, – sakė G. Užkuraitis.
Pasak jo, grupė padeda vietiniam technologijų sektoriui – nuo vienaragių iki ambicingų startuolių – plėstis tarptautiniu mastu pasitelkiant prekės ženklo, produktų, tyrimų ir verslo strategijos sprendimus.
Dirbdami su Synthesis CG ekosistema, klientai gaus duomenimis grįstus ir pilną projekto įgyvendinimo kelionę išpildančius verslo strategijos, prekių ženklų, skaitmeninių produktų ir komunikacijos sprendimus. Grupė dirba tarptautiniu mastu, tad klientams padės įsitvirtinti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose.
Specialistai užtikrins platesnį paslaugų spektrą
Kristina Skindelytė – Gladkovienė, daugiau nei 10 metų dirbanti būtent tarptautinės komunikacijos srityje, išskiria jaučianti stiprų poreikį rinkai siūlyti naujos kartos viešųjų ryšių paslaugas. Vis daugiau Lietuvos įmonių ir prekės ženklų auga, plečia savo paslaugų spektrą ir ieško patikimų partnerių, galinčių pasirūpinti kompleksiniais komunikacijos klausimais įvairiose rinkose.
„Prisijungimas prie platų strateginių paslaugų spektrą siūlančios grupės – apgalvotas ir tikslingas sprendimas. Pasitelkę didesnius duomenų, dizaino ir skaitmeninių sprendimų pajėgumus, galėsime padėti dar daugiau prekės ženklų auginti savo tarptautinę reputaciją ir pasiekti strategiškai svarbius leidinius kaip „Financial Times“, „The Economist“, „Wall Street Journal“ ir kt.“, – sako „Particle PR Agency“ vadovė.
„NEAT“ vadovo Dariaus Roževič teigimu, prisijungimas prie grupės yra svarbus žingsnis į priekį kartu keičiant ir prekės ženklą.
„Prisijungimas prie „Synthesis CG“ mums yra nauja pradžia, todėl nusprendėme sukurti ir naują prekės ženklą, kuris akcentuotų strategiškesnį požiūrį į skaitmeninius sprendimus. Būdami konsultavimo grupės dalimi, galime klientams pasiūlyti daugiau užtikrintume su duomenimis, tyrimais ir verslo analizė grįstomis įžvalgomis“, – teigė D. Roževič, kurio vadovaujama komanda klientams kuria reprezentacines svetaines, elektronines parduotuves, mobilias aplikacijas ir kitus skaitmeninius sprendimus.
„Synthesis Consulting Group“ ekosistemai jau daugiau nei 4 metus priklausanti ženklodaros ir skaitmeninio dizaino agentūra „Andstudio“, kurios vadovė Diana Abramavičiūtė sako besidžiaugianti kūrybinėmis galimybėmis, atsirandančiomis augant specialistų tinklui: „Mes į tai žiūrime kaip į bandymų laboratoriją skaitmeninių žinių ir viešosios komunikacijos srityse. Plėtra suteikia mums unikalią platformą eksperimentuoti su vartotojų patirties bei sąsajos dizainu ir įgyvendinti stiprius ir dažnai globaliai nuskambančius prekės ženklų atsinaujinimo projektus. Didžiuojamės būdami kūrybiniu centru, kuriame kūrybiškumas sklandžiai persipina su duomenimis, tyrimais ir strateginėmis įžvalgomis.“
„Andstudio“ yra tarptautiškai pripažinta ir matoma ženklodaros agentūra, jos darbais neretai dalijasi globalūs grafinio dizaino leidiniai. Ką tik vykusiame industrijos „ADC*LT’23“ renginyje ji pelnė daugiausia dizaino kategorijos apdovanojimų Lietuvoje.
Apie „Synthesis Consulting Group“
„Synthesis Consulting Group“ yra verslo konsultacijų, dizaino, UX ir reputacijos paslaugų ekosistema, dirbanti su technologijų startuoliais ir besiplečiančiomis įmonėmis, regioninėmis korporacijomis, taip pat vyriausybinėmis ir viešojo sektoriaus organizacijomis. Įkurta 2016 m. Vilniuje ir veikianti visame pasaulyje, įmonė konsultavo sėkmingiausius technologijų prekių ženklus regione bei įgyvendino didelio masto projektus kaip Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos 2030 kūrimą. „Synthesis CG“ lydi klientus kiekviename jų transformacijos kelionės žingsnyje, užtikrindama, kad sprendimai būtų grįsti duomenimis ir verslo tikslais.