Pasak „Maisto banko“ komunikacijos vadovės Miglės Petronytės, išmesdami maistą ne tik nepasinaudojame galimybe pamaitinti skurstančiuosius, bet ir švaistome Žemės resursus. Pūvantis maistas skleidžia šiltnamio efektą sukeliančias dujas ir prisideda prie klimato kaitos.
„Maisto bankas“ jau daugiau nei 20 metų padeda mažinti maisto švaistymą Lietuvoje: iš ūkininkų, gamintojų, logistikos įmonių bei prekybininkų išsaugotus, dar tinkamus vartoti maisto produktus perduodame sunkiau besiverčiantiems asmenims. Deja, mūsų finansiniai pajėgumai leidžia išsaugoti tik dalį maisto, visa kita – tampa kalnais atliekų. Todėl kviečiame gyventojus skirti 1,2 proc. savo gyventojų pajamų mokesčio (GPM) „Maisto bankui“ ir taip prisidėti prie maisto švaistymo mažinimo. Turėdami daugiau resursų, galėsime stokojantiems žmonėms perduoti daugiau vartoti dar tinkamo maisto“, – sako M. Petronytė.
„All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas pastebi, kad namuose gendantis maistas daug kam siejasi su pelėsiu, tad naujoje reklaminėje kampanijoje jis pasirodo kaip priešas, kurį nugalėti galime kiekvienas.
„Misija, kurią atlieka „Maisto bankas“, mums yra itin svarbi. Siekdami pakviesti daugiau žmonių remti jų kasdienę veiklą, kampanijos herojumi pasirinkome visiems pažįstamą personažą – pelėsį. Pelėsis yra tarsi žmogaus konkurentas, pasiglemžiantis duoną, vaisius ir daržoves, užsistovėjusį sūrį ir uogienes. Neatiduokime maisto pelėsiui – verčiau padėkime jį išgelbėti. Tą galime daryti ne tik kiekvienas savo namuose, bet ir padėdami „Maisto banko“ komandai“, – sako V. Kasteckas.
Naująja „Maisto banko“ lėšų pritraukimo kampaniją padėjo įgyvendinti 3D animacijos studija „Big Eyeballs“ bei garso įrašų studija „Drop Audio“. Ją išvysti galima televizijoje, lauko ekranuose, skaitmeninėje erdvėje bei išgirsti radijo stotyse.