Įvertinusi savo patirtį ir rinkos poreikį, asmeninio prekės ženklo ekspertė, „Promefile“ įkūrėja Guoda Sakalauskienė pristatė internetinę platformą www.promefile.lt, kurioje galima rasti populiariausias tokio tipo paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Tai – naujiena Lietuvos rinkoje, kai vienoje vietoje bet kokios srities ekspertui yra prieinamos specializuotos, atrinktų profesionalų paslaugos, padedančios stiprinti asmeninį prekės ženklą. „Pastebiu, kad stiprėjant tendencijai būti viešai matomiems, žmonėms natūraliai kyla poreikis suprasti, kaip tai iš tiesų vyksta. Daugeliui vis dar legendomis apipinta atrodo tai, kaip ekspertinės įžvalgos patenka į žiniasklaidos kanalus, tiek kitos asmeninio prekės ženklo profesionalų paslaugos. Vis dar vyrauja įsitikinimas, kad norint pateikti komentarą žiniasklaidai arba užsakyti stilistą, vieną ar kitą garsų fotografą, reikia kreiptis į agentūrą arba ką nors pažinoti, kad rekomenduotų. Tai labai nepatrauklu, todėl man ir kilo mintis išsklaidyti šį mitą ir atvirai, su visais įkainiais, pateikti žmonėms populiariausių profesionalų paslaugas vienoje vietoje. Visi specialistai yra matomi, atrinkti, patikrinti, praėję ne vieną mano filtrą ir svarbiausia – atliepiantys rinkos poreikius“, – idėja dalijosi G. Sakalauskienė.
Pasak platformos įkūrėjos, jau tapo natūralu, kad žmonės vieni kitus gūglina, tyrinėja ir pirmą įspūdį susidaro iš to, ką mato į paieškos sistemą įvedę vardą, pavardę ar net telefono numerį. Todėl, siekiant karjeros, ieškant klientų ar bendražygių, ekspertė rekomenduoja kritiškai pažvelgti į save. „Internetinėje erdvėje turėtų klaidžioti ne tik jūsų atostogų ir vakarėlių nuotraukos, turi matytis ir ekspertinė patirtis. Parodykite, kad išmanote savo sritį, kad turite ką pasakyti, kad atrodote profesionaliai ir gebate dalintis ekspertinėmis įžvalgomis tiek socialiniuose tinkluose, tiek pasirinktuose medijų kanaluose“, – sakė platformos įkūrėja.