Paslaugas teiks nemokamai
„Httpool“ atstovas, už „Facebook“ Baltijos šalyse atsakingas Mantas Povelauskas pasakojo, kad nauja galimybė paprasčiau bendradarbiauti su feisbuku atsirado nuo birželio mėnesio. „Kartu su „Facebook“ pasirašėme bendradarbiavimą ir partnerystę, kuomet galėsime teikti Lietuvoje visas reklamos paslaugas, tokias, kokias turi kitos rinkos ir kitos šalys. „Httpool“ kaip įmonė nuo šiol Baltijos šalyse atstovauja „Facebook“ ir gali pasiūlyti tokias pačias paslaugas, tą patį aptarnavimą, tarsi koks būtų, jei „Facebook“ turėtų biurą čia, vietoje“, – sakė jis.
„Httpool“ įmonė tarptautinėje rinkoje veikia penkiolika metų, turi 24 biurus daugiau nei 40 šalių ir siūlo įvairius reklamos įrankius. Pasak M. Povelausko, bendradarbiavimas su feisbuku apims įvairius aspektus. „Paslaugos bus labai įvairios, nuo pagalbos sprendžiant problemas, su kuriomis susiduriate: kada yra nepaskelbiami reklamos skelbimai, užblokuota paskyra, kada kažkas vyksta ir negalima susitvarkyti su feisbuko puslapiu, visada tokiu atveju bus galima kreiptis pagalbos, ir mes kartu su feisbuko pagalba iš tos pusės, pabandysime jums tai išspręsti. Visuomet žinosite, kad yra žmogus, yra telefonas, ar elektroninis paštas, kuriuo galima parašyti ir paklausti, kaip išspręsti tą problemą, kurioje esate“, – žadėjo jis.
Bendrovė taip pat teiks pagalbą su kredito linija ir atsiskaitymais. „Visiems siūlysime, ir jau šiandien siūlome, atsiskaitymą sąskaitomis už „Facebook“ paslaugas, ir atsiskaitymą sąskaitomis būtent su lietuviška įmone – tai turėtų palengvinti visų jūsų buhalterių darbą, jeigu kada nors jiems reikėjo pristatinėti sąskaitas“, – šypsojosi M. Povelauskas.
Jis taip pat teigė, kad „Httpool“ teiks paslaugas, susijusias su reklamų platforma, konsultuos, kaip pritaikyti atsiradusius naujus feisbuko sprendimus, o prireikus į juos taip pat bus galima kreiptis konsultacijų strateginiais klausimais, pavyzdžiui, einant į naujas rinkas.
M.Povelauskas pridūrė, kad svarbiausia, jo nuomone, yra tai, kad Vilniuje visiems šiems klausimams spręsti yra skirta komanda, su kuria galima susitikti ir pasitarti. Visos jų teikiamos paslaugos bus nemokamos tiek reklamdaviams, tiek agentūroms.
Stiprins elektroninę prekybą
Renginyje taip pat dalyvavęs „Facebook“ partnerysčių ir ekosistemos plėtros vadovas Lukasz Leoniewski pasidalino savo socialinio tinklo ateities įžvalgomis. Pasak jo, ji bus paremta keturiomis tendencijomis: kuravimu, bendruomene, pokalbiu ir komercija (angl. curation, community, conversation, commerce).
Jis pabrėžė, kad prekės ženklams bus svarbu kuruoti savo komunikaciją taip, kad ji atitiktų kiekvieno atskiro vartotojo poreikius ir būtų nukreipta konkrečiai jam. Taip pat, jo nuomone, prekės ženklams svarbu tapti bendruomenių dalimi, o su vartotojais kalbėti ne oficialia, o žmonių tarpusavio bendravimui prilygstančia kalba.
Ne paslaptis, kad feisbukas vis labiau stengiasi įsitvirtinti elektroninės prekybos rinkoje. JAV kai kur jau galima pirkti tiesiogiai per „Facebook“, tad, tikėtina, ilgai netrukus tokia galimybė atsiras ir Europoje. L. Leoniewski teigė, kad jų tikslas – kad žmonės jaustųsi taip pat saugiai siųsdami pinigus per „Facebook“ kaip ir dalindamiesi nuotraukomis. Jis užsiminė, kad panašūs planai dėliojami ir „Facebook“ priklausančiam socialiniam tinklui „Instagram“.
Agentūros nežiūri kaip į konkurentą
Su socialiniais tinklais dirbančių agentūrų atstovai tikino, kad „Httpool“ jiems bus ne konkurentas, o pagalbininkas.
Rinkodaros agentūros „Addrama“ vadovė Laura Domarkė kaip gerą žinią vertino tai, kad „Facebook“ partneriu tapo bendrovė, jau turinti patirties. Tai, kad dirbant su klientais, jie atsiras kaip trečioji šalis, jos negąsdina. „Taip, atsiranda tarpininkas, bet vis tiek ne „Httpool“ reguliuoja santykius su klientais. Kaip aš suprantu, jų tikslas yra užtikrinti ir gerinti mūsų darbo kokybę, tai jei mums kaip agentūroms suteikiami įrankiai ją stiprinti, čia vienareikšmiškai yra gėris. Be abejo, įdomu, ar dėl to, kad atsiranda papildomas tarpininkas, kis kainos“, – kalbėjo ji, svarstydama, kad nors „Httpool“ paslaugos ir nemokamos, galbūt tai kitaip atsispindės reklamos sąskaitose.
Kaip svarbi veiklos sritis jai atrodo ir „Facebook“ reklamų sertifikavimo sustiprinimas, pavyzdžiui, tokių sertifikatų kaip „Facebook Blueprint“. Jos nuomone, jei padedant „Httpool“ sertifikatų turėjimas rinkoje įsitvirtintų kaip norma, tai padėtų atfiltruoti profesionalius rinkos dalyvius ir taptų geru orientyru agentūrų ieškantiems klientams.
Mokymų namų „Edumint“ vadovas Domantas Širvinskas taip pat sakė dėl konkurencijos nesijaudinantis, o jau turintis bendradarbiavimo idėjų. „Kadangi jie neteikia tų pačių paslaugų kaip mes, bet dirba dėl tų pačių vertybių kaip mes – kad žmonės feisbuku normaliai mokėtų naudotis. O jei mes draugausime su „Httpool“, su feisbuku bus dar didesnė draugystė“, – vylėsi jis.
Agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas kalbėjo, kad, jo nuomone, į trečiosios šalies atsiradimą agentūros turėtų reaguoti labai įvairiai. „Kaip ir kiekvienoje situacijoje, kai kas mato grėsmes, kai kas – galimybes. „Socialus marketingas“ mato daug galimybių: mes visada labai aktyviai ir intensyviai bendradarbiavome su feisbuku, pas mus per pastarąsias kelias savaites lankėsi turbūt garbingiausi mūsų regiono svečiai iš feisbuko, lydimi „Httpool“ atstovų, tai mes matytume didelę galimybę su jais bendradarbiauti“, – kalbėjo jis.
„Nemanau, kad „Httpool“ yra konkurentas: manau, kad jie yra pagalba. Faktas, kad dirbant su tokiu dideliu klientu kaip feisbukas, reikalingas supportas (palaikymas – liet. ), reikalingas techninis išmanymas, reikalingos žinios. Manau, kad šiuo metu turime tiek išmanymą, tiek visus žinių sertifikatus, o „Httpool“ mums šiuo metu yra supporto tiekėjas“, – sakė A. Žakas.