Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad aistringų plojimų bangą sukėlė žinia, kad šiemet „Metų agentūros“ titulą komisijos balsai lėmė dviems Lietuvos agentūroms: „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Idea prima“. Pastaroji „Metų agentūros“ vardą iškovojo ir pernai. Renginyje dalyvavusių beveik 200 komunikacijos profesionalų simpatijas pelnė ir „Publikos balso“ apdovanojimą laimėjo projektas „Jonas Basanavičius grįžta į Vilnių“ (agentūra „Idea prima“).
Renginyje pristatytas ką tik atliktas Lietuvos ryšių su visuomene rinkos tyrimas atskleidė, kad daugiau kaip 80 proc. respondentų įsitikinę, jog komunikacijos svarba įmonėse bei organizacijose ir toliau augs. Didžiausias potencialas įžvelgiamas ir daugiau dėmesio bus skiriama vadovų bei darbdavio įvaizdžio komunikacijai. Pagrindiniai įgūdžiai, kurie bus būtini komunikacijos specialistams – strateginis mąstymas, kūrybiškumas ir skaitmeninės erdvės išmanymas.
„Ryšių su visuomene specialistai turi mokytis ne tik vieni iš kitų, bet ir iš rinkodaros bei kitų komunikacijos kolegų. Privalome matuoti komunikacijos rezultatus – tai būtina siekiant vadovams, valdybų nariams atskleisti tikrąją mūsų darbo svarbą ir vertę bei norint juos paskatinti siekti ne tik trumpalaikių tikslų, bet ir skirti deramą dėmesį organizacijos reputacijai, kuri yra būtinas elementas ilgalaikei veiklos sėkmei“, – renginyje teigė Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos (IPRA) Tarybos narys Philippe'as Borremansas.
Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė renginyje sakė: „Trečdalis egzistuojančių darbų bus pakeisti automatizuotais procesais per artimiausius 20 metų, tačiau robotai komunikacijos specialistų nepakeis.“ Jos pristatytas Europos komunikacijos rinkos tendencijų iki 2025 metų tyrimas atskleidė, kad augs komunikacijos specialistų strateginis vaidmuo organizacijose, tad jiems labai svarbu plėsti supratimą apie verslo procesus ir verslo vadybos kompetencijas.

Kitos europinio tyrimo atskleistos tendencijos – skaitmenizacija, mažėjantis pasitikėjimas tradicinėmis institucijomis, augantis poreikis skaidrumu bei veiklos tvarumui, atsirandantys nauji vartosenos modeliai ir siekis apsaugoti savo privatumą. Tad komunikacijos specialistai privalo ieškoti efektyviausių būdų, kaip užtikrinti dialogą tarp organizacijos ir tikslinių auditorijų, augant jų fragmentacijai bei egzistuojant informacijos pertekliui, bei valdyti įmonių reputaciją.

Renginio publiką kaitino diskusijos „Meilės keturkampis“ dalyviai – scenoje ietis sukryžiavę keturių komunikacijos disciplinų atstovai. „Agency 1323“ partneris Artūras Jonkus akcentavo kintantį ir itin svarbiu išliekantį su visuomenę vaidmenį, „McCann“ strategas Tomas Bartninkas tvirtino, kad reklama šiame meilės keturkampyje atlieka svarbiausią – aistros – vaidmenį, „15 min“ rinkodaros vadovui Gediminui Galkauskui buvo lengviausia įrodyti žiniasklaidos svarbą šiuose tarpdisciplininiuose santykiuose, o socialinių medijų ekspertas Mindaugas Lataitis buvo įsitikinęs, kad socialiniai tinklai yra svarbiausia, bet kol kas jauniausia ir silpniausia grandis.
Šeštus metus iš eilės surengtas „PR Impact Awards“ sulaukia vis didesnio ryšių su visuomene ir komunikacijos rinkos dalyvių įsitraukimo. Iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai, o renginio bilietų paklausa viršijo pasiūlą.

Pasak renginio organizatorių – Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – kitų metų renginys „PR Impact Awards 2020“ sudarys sąlygas dalyvauti dar didesniam skaičiui komunikacijos profesionalų.

„PR Impact Awards 2019“ vainikavo paskelbti visų 14 renginio kategorijų nugalėtojai.

„Renginio komunikacijos“ kategorijoje pirmąją vietą laimėjo draudimo bendrovės „Gjensidige“ įgyvendinta komunikacijos kampanija „Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver”.

Geriausiu NVO komunikacijos“ projektu išrinktas M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo darbas „Sidabrinė linija“ – Žmogui reikia Žmogaus.

„Integruotos komunikacijos“ kategorijoje daugiausiai tarptautinės komisijos balsų atiteko dar vienam „Gjensidige“ projektui „Travel insurance according to you. Not too big, not too small“.

Stipriausiu „Viešojo sektoriaus komunikacijos“ projektu pripažintas Vilniaus universiteto šiemet įgyvendintas jubiliejinis sumanymas „440th birthday of Vilnius University“.

„Korporatyvinės komunikacijos“ kategorijoje komisija šiemet skyrė tik trečią vietą – REKVIEM.LT įgyvendintai komunikacijos kampanijai „REKVIEM: national funeral service system“.

Geriausio „Darbdavio komunikacijos“ projekto vardas teko Latvijos „ERDA Group“ projektui „The beginning of a new journey“.

„Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos“ aukščiausias apdovanojimas įteiktas agentūrai „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ už projektą „Game of Thrones Goes Viral“.

„Skaitmeninės komunikacijos“ laurai atiteko agentūrai „Idea prima“ ir kampanijai „PETCITY | AMBASADORIAI“.

Efektyviausia „Vidinės komunikacijos“ kampanija išrinkta „Rimi Lietuva“ kampanija „#AmžiusNesvarbu“.

„Socialinės atsakomybės projekto“ kategorijoje po lygiai aukščiausių balų surinko „Swedbank“ kampanija „Swedbank Finance Lab“ ir „Švaros brolių“ kampanija „Clean Driver“ – abiems įteiktos pirmosios vietos statulėlės.

Pastaroji „Swedbank“ kampanija „Swedbank Finance Lab“ sulaukė išskirtinio įvertinimo bei pirmos vietos apdovanojimų ir kategorijoje „Inovacijos komunikacijoje“.

Šiemet pirmąkart organizuotoje apdovanojimų kategorijoje „Paramos projektų komunikacija“ aukščiausia vieta atiteko Latvijos „MRS grupa“ projektui „Squalio – YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!“.