Kitos europinio tyrimo atskleistos tendencijos – skaitmenizacija, mažėjantis pasitikėjimas tradicinėmis institucijomis, augantis poreikis skaidrumu bei veiklos tvarumui, atsirandantys nauji vartosenos modeliai ir siekis apsaugoti savo privatumą. Tad komunikacijos specialistai privalo ieškoti efektyviausių būdų, kaip užtikrinti dialogą tarp organizacijos ir tikslinių auditorijų, augant jų fragmentacijai bei egzistuojant informacijos pertekliui, bei valdyti įmonių reputaciją.
Pasak renginio organizatorių – Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – kitų metų renginys „PR Impact Awards 2020“ sudarys sąlygas dalyvauti dar didesniam skaičiui komunikacijos profesionalų.
„PR Impact Awards 2019“ vainikavo paskelbti visų 14 renginio kategorijų nugalėtojai.
„Renginio komunikacijos“ kategorijoje pirmąją vietą laimėjo draudimo bendrovės „Gjensidige“ įgyvendinta komunikacijos kampanija „Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver”.
Geriausiu „NVO komunikacijos“ projektu išrinktas M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo darbas „Sidabrinė linija“ – Žmogui reikia Žmogaus.
„Integruotos komunikacijos“ kategorijoje daugiausiai tarptautinės komisijos balsų atiteko dar vienam „Gjensidige“ projektui „Travel insurance according to you. Not too big, not too small“.
Stipriausiu „Viešojo sektoriaus komunikacijos“ projektu pripažintas Vilniaus universiteto šiemet įgyvendintas jubiliejinis sumanymas „440th birthday of Vilnius University“.
„Korporatyvinės komunikacijos“ kategorijoje komisija šiemet skyrė tik trečią vietą – REKVIEM.LT įgyvendintai komunikacijos kampanijai „REKVIEM: national funeral service system“.
Geriausio „Darbdavio komunikacijos“ projekto vardas teko Latvijos „ERDA Group“ projektui „The beginning of a new journey“.
„Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos“ aukščiausias apdovanojimas įteiktas agentūrai „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ už projektą „Game of Thrones Goes Viral“.
„Skaitmeninės komunikacijos“ laurai atiteko agentūrai „Idea prima“ ir kampanijai „PETCITY | AMBASADORIAI“.
Efektyviausia „Vidinės komunikacijos“ kampanija išrinkta „Rimi Lietuva“ kampanija „#AmžiusNesvarbu“.
„Socialinės atsakomybės projekto“ kategorijoje po lygiai aukščiausių balų surinko „Swedbank“ kampanija „Swedbank Finance Lab“ ir „Švaros brolių“ kampanija „Clean Driver“ – abiems įteiktos pirmosios vietos statulėlės.
Pastaroji „Swedbank“ kampanija „Swedbank Finance Lab“ sulaukė išskirtinio įvertinimo bei pirmos vietos apdovanojimų ir kategorijoje „Inovacijos komunikacijoje“.
Šiemet pirmąkart organizuotoje apdovanojimų kategorijoje „Paramos projektų komunikacija“ aukščiausia vieta atiteko Latvijos „MRS grupa“ projektui „Squalio – YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!“.