„Lidl“ kainų karas
Metų pradžioje „Lidl“ paskelbė n-tąjį mažmeninės prekybos rinkoje kainų karą. Kadangi tai karas, neapsieita be aukų – baudų ir nepalankių teismų sprendimų, taip pat kainų lygintojų verdiktų. Ar sprendimas pasiteisino, parodys metiniai tinklo prekybos rezultatai, taip pat vartotojų nuomonės poslinkiai. Galbūt klystu, bet spėju, kad šampanu „Lidl“ biure pergalė kare kol kas nelaistoma.
Sėkmės receptas – aštrus kampas.
„Tesonet“ boost’as „Radarom“
„Tesonet“ manevras – „dvigubinam paaukotus pinigus“ per didžiausią metų akciją Ukrainai paremti – laimėjo viską: internetus, teliką, nuomonės lyderius, darbuotojus ir tautą. Azartas, rizika, altruizmas, galia – viskas viename. Aplodismentai ir cin-cin!
Sėkmės receptas – kūrybiškumas (dėl newsjacking’o), biudžetas.
Neik į teatrą
Iš vasaros snaudulio pažadino dramteatrio kvietimas neiti į teatrą. Ir, Dieve mano, kas prasidėjo: didžiosios asmenybės niekino, vidutinybės kraipė galvas, lankytojai klikino, žodžiu, kilo daug triukšmo ir veiksmo. Kampanija iš tiesų nebuvo itin originali ar novatoriška. „Sattos“ festivalio kampanija 2012 m. „Nevaryk į Sattą“ (agentūra „New“) buvo daug geresnė ir savalaikiškesnė, bet teatras vis viena gėrė šampaną, tad sveikinimai komandai ir agentūrai.