Siekia sukurti atsvarą vartotojiškumui

Locals.lt įkūrėja Inga Ramonienė sako, kad kampanijos idėja gimė norint parodyti dėmesį ne tik savo artimiesiems, bet ir tiems, kurie kuria čia, Lietuvoje.

Kalėdos – jauki šeimos šventė, tad pagalvojome, kad tai – puiki proga sujungti visas šeimas. Šeimas, kuriančias čia, Lietuvoje, su šeimomis, apie kurias galvojame ir kurioms ruošiame dovanas Kalėdų laikotarpiu. Atstovaujame daugiau nei šimtui vietinių prekių ženklų, dauguma iš jų – kuriami šeimų, tad ir kilo mintis Kalėdoms pakviesti rinktis jų kūrinius. Tikime, kad tokios dovanos turi ypatingą vertę – ne tik dėl savo unikalumo, bet ir jose užkoduotų tikrų šeimų istorijų“, – sako ji.

Jos teigimu, įgyvendinant kampaniją siekiama perteikti lietuvių dizainerių šeimų kuriamą unikalumą ir tokiu būdu sukurti atsvarą vartotojiškumui.

„Prekybininkai vis dažniau skatina kiekybę – besaikės akcijos, nuolaidos, išpardavimai, išblizginta reklaminė vizualika užgožia tikrąją Kalėdų prasmę – buvimą su šeima. Mes pasirinkome kitą kelią – paprastai, be blizgučių, parodyti, kad po „Locals.lt“ stogu talpiname tai, ką unikalaus kasdien kuria lietuvių dizainerių šeimos. Kokybę, originalumą, minimalizmą pateikiame kaip atsvarą vartotojiškumui, kuris ypač išryškėja Kalėdų laikotarpiu“, – teigia I. Ramonienė.

Pasak jos, neturint didelių reklaminių biudžetų, sudėtinga išsiskirti tarp kitų masinių vartojimo prekių ženklų. Dėl to siekiama vartotojų dėmesį atkreipti paprastumu ir šiltumu išsiskiriančia idėja.

„Solidžios mados fotosesijos ir televizijos klipai – ne mums. Nesame masinės gamybos prekių ženklų atstovai, tad ir reklamoje stengiamės perteikti minimalistinį požiūrį.

Lietuvoje veikiame jau beveik dešimtmetį, sostinėje esame gerai žinomas prekės ženklas, o Kaune ir Klaipėdoje dar kuriame žinomumą. Dėl to daugiau eterio šįkart skyrėme Klaipėdai ir Kaunui. Lauko reklamai pasirinkome vietas netoli prekybos centrų, kuriuose esame įsikūrę, kad pasiektume apsipirkti šventėms vykstančią auditoriją“, – dalijasi „Locals.lt“ įkūrėja.

Kampanijos video bus transliuojami lauko reklamos ekranuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, šiuose miestuose bei prekybos centruose, kuriuos veikia „Locals.lt“, taip pat bus galima išgirsti radijo reklamą. Reklama taip pat bus transliuojama soc. tinkluose. O su dizainerių šeimų šventinėmis istorijomis susipažinti žiniasklaidoje bei soc. tinkluose.

Kampanijos idėją iliustravo vienos iš dizainerių mama

Pasak I. Ramonienės, siekiant pabrėžti kampanijos unikalumą, įgyvendinant Kalėdinę kampaniją, dalyvavo ir viena iš lietuvių dizainerių šeimų.

„Šeimų sukurta šeimoms“ – tai ne tik mūsų Kalėdų šūkis. Tai – tikros šeimų istorijos, kurias atspindi šiuolaikiški, konceptualūs, estetiški jų kūriniai. Tad ir įgyvendindami šią kampaniją, pakvietėme prisijungti vieną iš vietinių kūrėjų šeimų. Mūsų atstovaujamos „Adele Notes“ juvelyrės Adelės mamos Rasos rankų darbo siuvinys iliustruoja mūsų Kalėdinę kampaniją“, – pasakoja I. Ramonienė.

Rasa Dagienė pasakoja, kad didžiuojasi vyro, menininko Ramūno Dagio, pėdomis sekančia juvelyre dukra Adele, kuri vysto juvelyrikos prekės ženklą „Adele Notes“.

„Kai siuvinėjau šį šūkį, galvojau apie tai, kaip mūsų šeimos rankos kuria daiktus, kurie gyvena kitų šeimų namuose. Tai didelis džiaugsmas – matyti, kaip dukra tęsia mūsų šeimos kūrybos istoriją. Kalėdos man visada buvo apie dalinimąsi: dalinimąsi šiluma, rūpesčiu ir tikromis, prasmingomis dovanomis. Todėl tikiu, kad ir dovanos, pagamintos Lietuvoje, sukurtos įpinant kiekvienos šeimos patirtį, yra vertingiausios“, – sako ji.

Jau aštuonerius metus veikiančiuose lietuviško dizaino namuose „Locals.lt“ galima rasti daugiau nei 100 lietuvių dizainerių drabužių, aksesuarų, namų interjero detalių. Tarp jų – „Coocoomos“, „Atella“, „2ru2a“, „Capsule by Agnė Gilytė“, „Aimi studija“, „Distyled“, „Unlabel“, „Flow“ drabužiai ir aksesuarai, „Adele Notes“, „No more“ juvelyrika, „Natūralios idėjos“, „Odoro“, „Smells like spells“ namų kvapai, žvakės ir kt. „Locals.lt“ parduotuvės veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.