2022.12.22 16:49
Šių metų kalėdinės reklamos nuvylė: anksčiau šio žanro nebuvo, o dabar mato ateinant jo pabaigą
1M360
Ar gali būti, kad kalėdinės reklamos, ilgą laiką buvusios svarbia prekės ženklų įvaizdžio dalimi ir neoficialiomis reklamos kūrėjų išradingumo varžybomis, netrukus visai dings iš eterio? Reklamos ekspertas, „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta mano, kad šis žanras – jau išsisėmė, ką iliustruoja ir šie metai, kai Lietuvoje nebuvo nė vienos itin sėkmingos kalėdinės reklamos, o ir žiūrint už mūsų šalies ribų niekas labai nenustebino. Apie šių metų kalėdines reklamas ir bendras tendencijas laidoje „Marketingas 360“ jį kalbino marketingo konsultantas Giedrius Juozapavičius.