Socialinė medija keičiasi nuolat: patarė, kaip tai išnaudoti prekių ženklų komunikacijoje
„Jei galėtume pasikliauti vienu dalyku, jis būtų toks – socialinė medija keičiasi nuolatos“, – sako socialinių tinklų specialistė, „Instagram“ reels ekspertė Giedrė Kaltauskė. 18 tūkst. sekėjų būrį ji sutelkė iš pradžių mokydamasi pati, o po to metodiškai turinio kūrėjus edukuodama apie reels formato subtilybes: jos kanale apstu mokomųjų klipų apie montažą, perėjimus (transitions), kūrybines idėjas, filtrus, scenarijus, techninius įrankius ir daugybė praktinių patarimų. „Jau pernai autentiškumas ėmė viršų, o natūralumas tapo svarbesniu nei bet kada. Šiemet prognozuojamas dar didesnis poslinkis originalumo link“, – akcentavo LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ pranešimą skaičiusi G. Kaltauskė. Ji apžvelgė 10 ryškiausių „Instagram“ tendencijų ir patarė, kaip jas išnaudoti prekių ženklų komunikacijoje.