Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos narė pranešime žiniasklaidai pasakoja, kad šių metų pranešimus siejanti tema buvo pasirinkta neatsitiktinai.
„COVID-19 pandemija lėmė, kad tiek verslo aplinka, tiek vartotojų elgesys apsivertė 180 laipsnių kampu. Dėl to, įmonėms norint ir toliau augti bei siekti gerų rezultatų, būtina peržiūrėti savo rinkodaros strategiją, taktinius veiksmus ir jų efektyvumą. Tikimės, kad efektyvaus marketingo konferencija suteiks galimybę į savo produktą pažvelgti iš kitos perspektyvos ir įkvėps įmones ryžtingai taikyti naujus metodus“, – sako A. Palaimaitė.
Organizavimas pareikalavo nestandartinių sprendimų
LiMA direktorė A. Palaimaitė pratęsia, kad 2020-ieji – ne tik išskirtinių iššūkių, bet ir netradicinių sprendimų metai, todėl šiemet konferencijos formatas – kiek kitoks.
„Konferencija šiemet vyks ne tik gyvai – jos transliaciją bus galima stebėti ir internetu. Taip pat visus, norinčius pajusti artimesnį ryšį su šalies marketingo bendruomene, bet negalinčius dalyvauti konferencijoje Kaune, kviečiame į Klaipėdą, kur kartu su kitais rinkodaros entuziastais galėsite gyvai aptarti išklausytus pranešimus“, – teigia LiMA direktorė.
Konferencijos metu 14 pranešėjų dalinsis mintimis ir įžvalgomis apie efektyvų marketingą. Tarp kalbėtojų šiemet bus tokie marketingo srities profesionalai kaip „Wavelength Marketing“ įkūrėjas dr. Darren Coleman, „Startup Wise Guys” augimo vadovas ir „Prospect Labs“ įkūrėjas Patrick Collins, Metų CMO’20 išrinkta Raimonda Gudaitė, „Attention Insight” vadovė Kamilė Jokubaitė, „BPN Lietuva“ vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, aviacijos ekspertas, #aviacinisrokenrolas autorius Simonas Bartkus, „Neringos seminarai“ vadovė Neringa Romanovskaja, „Marketing Recycling“ bendrasavininkas Giedrius Morkūnas, „Evolvery“ strategas Radvilas Šeputis, „Httpool“ „Facebook“ produkto vadovas Baltijos šalims Mantas Povelauskas, „Relevant“ vadovas Deividas Budginas, „Baldai1.LT“ steigėjas ir vadovas Pijus Makarevičius, „Clinic 212“ grupės kūrybos ir strategijos vadovas Mantas Velykis.
Pranešimuose bus paliestas platus temų spektras: nuo įrankių pardavimų didinimui, dirbtinio intelekto įtakos prekės ženklų komunikacijoje ir efektyvios reklamos feisbuke ar didžiausių klaidų, mažinančių skaitmeninės rinkodaros efektyvumą iki šviežių požiūrių efektyvesnės rinkodaros užtikrinimui.
Kai „efektyvumo“ keliu eina visi, nelaimi niekas
Anot vieno iš konferencijos kalbėtojų, LiMA valdybos pirmininko, „BPN Lietuva“ vadovo Lino Šiautkulio, verslui pastaraisiais mėnesiais veikiant neaiškioje aplinkoje, efektyvumas prisiima vis labiau taktinės frazės vaidmenį, skirtą spręsti tik trumpojo laikotarpio problemoms.
„Rinkoje vyraujant dideliam neapibrėžtumui dėl vartotojų lūkesčių ir ekonominės situacijos, efektyvumas tampa įmonių kasdien kartojama mantra. Deja, daugeliu atveju, ji pasireiškia trumpalaikiais, į tiesioginę ir momentinę investicijų grąžą orientuotais, sprendimais. Kadangi „efektyvumo“ kelią renkasi dauguma, galiausiai juo pasigirti negali niekas. Dėl to verslui reikia labai didelės drąsos ir toliaregiškumo, kad net ir neaiškumo pilname laikotarpyje, gebėtų žvelgti toliau už konkurentus“, – sako L. Šiautkulis.
Daugiau informacijos apie konferenciją ir bilietus įsigysite čia.