Šiais metais festivalis turi džiugią naujieną dalyviams – dvigubai sumažinta darbų registracijos kaina. Pasak KOMAA direktoriaus Gintaro Šepučio, šiuo bendru asociacijos sprendimu yra tikimasi pritraukti daugiau dalyvių, ypatingai iš mažesnių agentūrų bei laisvai samdomų darbuotojų, kuriuos ankstesnė kaina galėjo atbaidyti nuo dalyvavimo. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, siekiama atsisakyti įvaizdžio, kad „ADrenalinas" yra tik didžiųjų agentūrų konkursas, jau ir pastaraisiais metais galima buvo pastebėti, kad laimi labai platus spektras dalyvių.
Konkurso dalyviai darbus gali pateikti jau dabar. Prisitaikant prie pokyčių reklamos rinkoje yra atnaujintos ir darbų pridavimo kategorijos. Dar didesnis dėmesys skiriamas skaitmeniniams sprendimams bei įvestos naujos kategorijos, skirtos žiniasklaidos sprendimams įvertinti. Tuo siekiama, kad reklamos festivalis apimtų ne tik kūrybinius sprendimus, bet būtų pažvelgta plačiau. Informuojame, jog, atitinkamai pokyčiams, yra pakoreguotos ir konkurso taisyklės.
Šiais metais vertinimo komisijos darbas vyks nuotoliniu būdu, balsuos komisijos nariai iš Lietuvos, vietiniai ir užsienio ekspertai. Žiuri komisijos pirmininkas bus kviečiamas prieš festivalį atvykti į Vilnių ir reziumuoti - patvirtinti nugalėtojus.
KOMAA direktorius Gintaras Šeputis pabrėžia: „Siekiame, kad renginys taptų metų reklamos ir komunikacijos rinkos profesine švente, diktuojančia kūrybiškumo tendencijas."
Kaip ir pastaruosius dvejus metus, šiemet bus apdovanotas ir Metų rinkodaros vadovas. Lietuvos marketingo asociacija apie konkurso registraciją informuos gegužės pradžioje.
„ADrenalinas" apdovanojimų ceremonija ir reklamos ir kūrybinių sprendimų renginys „ADfest" vyks šių metų birželio 9 d. Menų spaustuvėje.