Kaip praneša „Verslo žinios“, „Repsense“ veiklą pradėjo 2022 m. vasarį, sukūręs automatizuotą, dirbtiniu intelektu paremtą internetinės reputacijos matavimo ir stebėsenos modelį, tačiau savo paslaugas kreipė į užsienio šalių rinkas.
Duomenų analizės bendrovės „Repsense“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas Mykolas Katkus sako, kad šiuo metu įmonė dėl paslaugų teikimo kalba su maždaug 40 bendrovių, tačiau sutarčių dar neturi.
Jis taip pat žada, kad bazinės žiniasklaidos stebėsenos paslaugų kainos bus panašios, kaip ir dabar vyrauja Lietuvoje.
Tyrimų bendrovei „Kantar“ pranešus apie žiniasklaidos stebėsenos paslaugų teikimo nutraukimą, rinkoje įmonė „Mediaskopas“ trumpam buvo likusi vienintele tokias paslaugas teikiančia bendrove.