Lietuvos ir kitų Baltijos šalių energetikos sektorius – vienas pagrindinių Rusijos dezinformacijos taikinių, rodo naujausias žiniasklaidos stebėjimo bendrovės „Mediaskopas“ tyrimas. Išanalizavus 3756 Rusijos interneto naujienų portalų pranešimus apie Lietuvos ir Baltijos šalių energetikos sektorių, ...
Mediaskopas
14 straipsnių
Pasaulinę intelektinės nuosavybės dieną, balandžio 26 d., iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje paskelbti geriausi registruoti 2023 metų prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ ir „Pasauliui“. Taip pat specialiųjų nominacijų laureatai: „Ryškiausiai paminėtas“, „Lietuviškiausias žodinis“, „Geriausio ...
Duomenų analizės startuolis „Repsense“ bandys užpildyti žiniasklaidos stebėsenos nišą po to, kai tyrimų bendrovė „Kantar“ paskelbė, kad nuo kitų metų sausio nebeteiks žiniasklaidos stebėsenos paslaugos.
Ekspertė įvardijo, kas labiausiai trukdo būti tobuliausiomis savo versijomis, ir dirbti taip, kaip geriausiai mokame (1)
Kodėl esi žmonai po padu? Ar nereikėtų užleisti vietos jaunesniems? Kas prižiūrės vaikus, kai sirgs? Verkti vyrui nėra normalu. O kur dar įsitikinimai apie homoseksualumą, lytinę tapatybę, tautybę, negalią ar socialinę kilmę – net ir pažangiausių organizacijų, įmonių ir įstaigų viduje visos ir visi ...
Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielm...
Naujienų agentūra ELTA nuo šių metų pradžios naudojasi bendrovės „Mediaskopas“ sukurtu įrankiu, kuris leidžia stebėti naujienų sklaidą žiniasklaidoje, vartotojų reakcijas į jas socialiniuose tinkluose.
Jau prasidėjo paraiškų teikimas geriausių komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2023“. Organizatoriai skelbia, jog šiemet jį papildė net kelios naujos kategorijos, o pokyčiai, tikimasi, atneš daugiau aiškumo dalyviams bei suteiks papildomų galimybių įvertinti tam tikros srities ar sekto...
Penktadienį paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir specialiųjų nominacijų laimėtojai. Paaiškėjo, kam atiteko „Metų agentūros“ titulas.
Geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2022“ šiais metais sulaukė net 111 paraiškų – tai daugiau nei praėjusiais metais. Šias paraiškas jau pradėjo vertinti 16 tarptautinės komisijos narių – į finalą patekę projektai paaiškės birželio pradžioje. Kaip ir pernai, objektyviau išma...
Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir kviečia komunikacijos profesionalus teikti savo kandidatūras.
На фоне дискуссий о положении русской общины в Литве и о роли нацменьшиств в целом – о разобщенности, сплоченности, различных опасениях людей в связи с военными действиями в регионе – Atvira Klaipėda и Delfi.ru решили обратить внимание на то, как в СМИ представлены русскоязычное и польское сообществ...
„Svajonių darbas“, „naujas automobilis“, „sveikas vaikas“, „mano namai“, „geras laikas“ – tai frazės, kuriomis žiniasklaidoje apibūdinamos Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojų svajonės, rodo „Luminor“ banko užsakymu atliktas tyrimas. Tiesa, trys Baltijos šalių tautos turi ir bendrų troškimų, ir n...
„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe. Intuicija + svajonė + atkaklumas + nuolatinis tyri...
Internetinių naujienų portalai tarsi kiaurą parą nenuilstantys žinių aviliai, kuria informacinį visuomenės naujienų diskursą, o šiuolaikinės žiniasklaidos genuose užkoduotas nuolatinis informacijos poreikis, ragina žurnalistus patenkinti tiek nuobodžiaujančio naktinėtojo, tiek ankstyvą rytmetį su ša...